sn0dig Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Kult sn0dig! Jeg tror jeg ville croppet bittelitt til venstre for å få vekk det som stikker inn i bildet nede til venstre. Francis Med "det" som stikker inn i bildet til venstre så mener du jakken til Terje Winterstø? Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Kult sn0dig! Jeg tror jeg ville croppet bittelitt til venstre for å få vekk det som stikker inn i bildet nede til venstre. Francis Med "det" som stikker inn i bildet til venstre så mener du jakken til Terje Winterstø? Ja . Lenke til kommentar
sverrelerre Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Jammen tok denne tråden av... Artig å kunne dele bilder på en slik enkel måte, et "lavterskeltilbud" som man ville sagt innenfor rusomsorgen Jeg var på en liten rundtur i vår nordligste landsdel i uka etter påske. Det var mange flotte landskap, men dessverre liten tid til å fotografere. Jeg lot meg særlig imponere over Andøya, som byr på utallige fotomuligheter. Majestetiske fjell rammer inn pitoreske fiskevær mens en har havet som bakteppe. Håper på å komme tilbake dit med langt bedre tid til foto... Dette bildet illustrerer på en måte turen min på Andøya, dvs. sett fra landeveien: Panasonic LX3 1/500 sek - f/3,2 - 24mm - ISO 80 Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Ja . Fjernet fra versjonen som ligger på deviantart, dere her får bare leve med det, orker ikke gjøre noe med det siden dette ikke er BK Lenke til kommentar
Felon Musk Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Endelig sommerhjul!! hehe, fet bil E34 525 ell no? Gjorde seg i sort/hvitt. Råe og smakfulle felger også Lenke til kommentar
Kjetil-H Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Dette bildet illustrerer på en måte turen min på Andøya, dvs. sett fra landeveien: Wow. Øynene mine tør nesten ikke vandre ut fra linjene dannet av veien og fjellene Lenke til kommentar
sverrelerre Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Wow. Øynene mine tør nesten ikke vandre ut fra linjene dannet av veien og fjellene Takk for det - hyggelig:-) Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Hiss: Ja, jeg er glad i min e34.. Lenke til kommentar
lazyman Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Våren er en herlig tid. For oss som finner enkle fotogleder i det som spirer og gror er det ingen ende på motiver. Nå blomstrer plommetrærne i hagen, og i 10-tiden i kveld fant jeg ut at dette måtte fotograferes. Vedlagte bilde preges av det blålige kveldslyset og omgivelsne kan være farget av det hærsens monokromatiske natriumlyset på nærliggende vei (skygget dette fra motivet med hånden). Lysnet litt og oppskarpet i Corel PSP 9. Overhodet ikke noe spesielt, fikk bare sånn lyst til å prise Våren ISO 1600, 1 sek, f/8.0, -1.3EV -Lazy Lenke til kommentar
Me sjøl Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 (endret) "Taket" i tett barskog gjør seg fint for halv- og helabstrakter, har jeg funnet ut. Å krabbe under ei gran kan være morsomt Dette er vel en av de mer abstrakte. Litt usikker på dette bildet, men jeg slenger det ut . Det er ikke noe å være usikker på. Paraplyen sitter. Det er her man skal si "godt observert", men det kjennes litt tamt å si det. Endret 27. april 2009 av Me sjøl Lenke til kommentar
Hotel Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 (endret) Gøy tråd dette her Endret 5. mai 2009 av Hotel Lenke til kommentar
andrvas Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Legger ved et lite panoramabilde jeg tok for ikke så lenge siden, var rimelig tåkete hjemme Lenke til kommentar
Øyjor'n Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Legger ved et lite panoramabilde jeg tok for ikke så lenge siden, var rimelig tåkete hjemme Vakkert! Eneste jeg ville prøvd å klone bort er kanten på fjellene nede ved tåken - ligner litt på noen vanvittig høye fjell Lenke til kommentar
# offline Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Ettermiddagstur med Sigma SD-14 Lenke til kommentar
Anew Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Golly mister! Your camera sure takes nice pictures! Elsker fargene i de Sigmabildene, det er bare å innrømme. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Golly mister! Your camera sure takes nice pictures! Elsker fargene i de Sigmabildene, det er bare å innrømme. Your fingers write nice compliments :!: Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Ja, det er lett å se hva som er tatt med Sigma.. Kunne vært et interessant kamera, men det er mye som taler i mot.. I dag brukte jeg macroen min til andre ting. Det fungerer jo, men brukte autofokus og bare 50% av bildene ble i fokus Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 (endret) Og et til Trenger noe lengre og raskere for skikkelig å fjerne bakgrunnen. Canon 200mm f/2 kanskje Endret 30. april 2009 av Ingardj Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Trenger noe lengre og raskere for skikkelig å fjerne bakgrunnen. Canon 200mm f/2 kanskje Eller, hvis du vil spare litt penger, 200 F/2.8 Lenke til kommentar
Øyjor'n Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 (endret) Haha, bare en liten skøyer fra min side i dag. Rett fra kamera. Nikons neste avanserte non-proff kamera? Endret 29. april 2009 av Oyjorn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå