arthoz Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Når man endelig finner man en fredelig veps man kan få ta bilde av, er det mørkt og dårlig vær, får håpe jeg får hilse på han en dag med godt og pent vær også 100mm, f/2.8, 1/200sec, ISO400 Lenke til kommentar
stonhans Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Takk for at du likte det Men mener du at jeg bør kutte bort syrinene? Nei, syrinene må være med. Men det som er til venstre bidrar ingenting i bildet, ogvil ikke bli savnet hvis du fjerner det. Men husk å kutte kun lengderetning og ikke i høyden. edit: du kan ta vekk litt av syrinen til venstre også uten at det går utover bildet. Tom Sånn, nå har jeg beskjært litt på begge sidene samt. at jeg har økt kontrasten litt. Ble det bedre? Takk for kritikken, eller denne skulle kanskje hvert verdig bildekritikken? Jeg må bare finne et passende navn først.. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Sånn, nå har jeg beskjært litt på begge sidene samt. at jeg har økt kontrasten litt. Ble det bedre? Takk for kritikken, eller denne skulle kanskje hvert verdig bildekritikken? Jeg må bare finne et passende navn først.. Det ble mye bedre ikke sant? Skal vi gå noe videree, så er det nok BK mat. Tom Lenke til kommentar
stonhans Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Sånn, nå har jeg beskjært litt på begge sidene samt. at jeg har økt kontrasten litt. Ble det bedre? Takk for kritikken, eller denne skulle kanskje hvert verdig bildekritikken? Jeg må bare finne et passende navn først.. Det ble mye bedre ikke sant? Skal vi gå noe videree, så er det nok BK mat. Tom Tusen takk, Tom. Jeg tror kanskje det er første gang jeg har hørt det fra noen. Men jeg er enig med deg, bildet ble mye bedre nå. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Da var det en siste tur ut med 350D-en. Nå er den solgt. Da måtte det jo begynne der jeg startet. Med P modus, Tom Jøss, har du solgt den allerede, ikke fått med meg det jeg....(kan du takke meg litt...eller? ) RandiA Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Vært ute å testa litt med min 500D + kit objektivet ikveld=D Det var flotte greier ja RandiA Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Jøss, har du solgt den allerede, ikke fått med meg det jeg....(kan du takke meg litt...eller? )RandiA Jada, kjøper var ivrig hun - sendte pakken avgårde i dag... Når ser vi noen bilder her, tatt med din nye erhvervelse da ? Tom Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Jøss, har du solgt den allerede, ikke fått med meg det jeg....(kan du takke meg litt...eller? )RandiA Jada, kjøper var ivrig hun - sendte pakken avgårde i dag... Når ser vi noen bilder her, tatt med din nye erhvervelse da ? Tom Så det betydde "takk" da ...nei ikke bilder enda, prestasjonsangst ... (trykker bare litt på knapper innimellom, og er ferdig med den første hurtigmanualen.) Må nok likevel legge ut i Juni-festen, for ellers er det bare ixus'n her. Randi Lenke til kommentar
Petteram Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 (endret) Mer fugl i dag.... D300 med 70-300mm VR f/5.6 1/400sek Iso 200 Endret 28. mai 2009 av Petteram Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Mer fugl i dag.... Den var da flott...og ikke så "nær-cropped" denne. Kan ikke lese exif av bildet jeg. RandiA Lenke til kommentar
Petteram Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Mer fugl i dag.... Den var da flott...og ikke så "nær-cropped" denne. Kan ikke lese exif av bildet jeg. RandiA Hmmm, Exif skulle være med, men her er den: D300 med 70-300mm VR@300mm f/5.6 1/400sek Iso 200 Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Så det betydde "takk" da Takker og bukker. ...nei ikke bilder enda, prestasjonsangst ... (trykker bare litt på knapper innimellom, og er ferdig med den første hurtigmanualen.) Må nok likevel legge ut i Juni-festen, for ellers er det bare ixus'n her.Randi Ånei, ikke ixus'en Du er nok tilbake til ditt vante nivå i løpet av pinsen. I mens må vi klare oss med disse pistrete blomstene: Tom Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Hmmm, Exif skulle være med, men her er den:D300 med 70-300mm VR@300mm f/5.6 1/400sek Iso 200 Takk, den så da normal ut det er visst en bra tele du har da, min går visst bare til 250 den... RandiA Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Takker og bukker. Tom EN takk, er jeg fornøyd med.... RandiA Lenke til kommentar
Petteram Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Hmmm, Exif skulle være med, men her er den:D300 med 70-300mm VR@300mm f/5.6 1/400sek Iso 200 Takk, den så da normal ut det er visst en bra tele du har da, min går visst bare til 250 den... RandiA Takk Randi.-) veldig fornøyd med den.... Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Litt halvkjapt bilde ifra idag ^^ tror jeg skal fikse litt mere på huden en dag jeg ikke er så jævlig trøtt Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 (endret) Hei alle sammmen, her kommer mitt første bilde som akambruker, håper det blir tatt godt imot. Har holdt på i snart et år med speilrefleks og fotointeressen blir bare større og større (det blir utgiftene forbundet med fotoutstyr også) Bildet er tatt av min far i hans første sommertur med sin Ford mustang 66'mod. Stolt kar! Overeksponert bakgrunnen med vilje, syns det gjorde seg, bildet er tatt med 450D og Sigma 10-20mm objektiv. Endret 28. mai 2009 av Caliber Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Fint bilde...Finere bil Jeg er nok sønn av min far ja; elsker den bilen Her kommer likegjerne enda et av råtassen (bilen altså): Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Fant en vegg i en bakgate ved kinoen i Bergen som gjorde seg veldig godt til å ta bilder av synes jeg. Her er en redigert utgave av det ene jeg tok: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå