Gå til innhold

Akambrukernes bilder - april/mai 2009

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Takk for at du likte det :) Men mener du at jeg bør kutte bort syrinene?

Nei, syrinene må være med. Men det som er til venstre bidrar ingenting i bildet, ogvil ikke bli savnet hvis du fjerner det.

Men husk å kutte kun lengderetning og ikke i høyden.

edit: du kan ta vekk litt av syrinen til venstre også uten at det går utover bildet.

Tom

Sånn, nå har jeg beskjært litt på begge sidene samt. at jeg har økt kontrasten litt. Ble det bedre? :) Takk for kritikken, eller denne skulle kanskje hvert verdig bildekritikken? Jeg må bare finne et passende navn først..

post-51021-1243541597_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Sånn, nå har jeg beskjært litt på begge sidene samt. at jeg har økt kontrasten litt. Ble det bedre? :) Takk for kritikken, eller denne skulle kanskje hvert verdig bildekritikken? Jeg må bare finne et passende navn først..

Det ble mye bedre ikke sant? Skal vi gå noe videree, så er det nok BK mat.

Tom

Lenke til kommentar

Det ble mye bedre ikke sant? Skal vi gå noe videree, så er det nok BK mat.

Tom

Tusen takk, Tom. :D Jeg tror kanskje det er første gang jeg har hørt det fra noen. :) Men jeg er enig med deg, bildet ble mye bedre nå.

Lenke til kommentar
Jøss, har du solgt den allerede, ikke fått med meg det jeg....(kan du takke meg litt...eller? :innocent: )

RandiA

Jada, kjøper var ivrig hun - sendte pakken avgårde i dag... Når ser vi noen bilder her, tatt med din nye erhvervelse da ?

Tom

Så det betydde "takk" da :roll: ...nei ikke bilder enda, prestasjonsangst :( ... (trykker bare litt på knapper innimellom, og er ferdig med den første hurtigmanualen.) Må nok likevel legge ut i Juni-festen, for ellers er det bare ixus'n her.

Randi

Lenke til kommentar
Så det betydde "takk" da :roll:

Takker og bukker. :fun::thumbs::fun::thumbs::fun::thumbs::fun::thumbs:

...nei ikke bilder enda, prestasjonsangst :( ... (trykker bare litt på knapper innimellom, og er ferdig med den første hurtigmanualen.) Må nok likevel legge ut i Juni-festen, for ellers er det bare ixus'n her.

Randi

Ånei, ikke ixus'en ;) Du er nok tilbake til ditt vante nivå i løpet av pinsen.

I mens må vi klare oss med disse pistrete blomstene:

post-126935-1243546510_thumb.jpg

Tom

Lenke til kommentar
Hmmm, Exif skulle være med, men her er den:

D300 med 70-300mm VR@300mm

f/5.6

1/400sek

Iso 200

Takk, den så da normal ut :yes: det er visst en bra tele du har da, min går visst bare til 250 den...

RandiA

Takk Randi.-)

veldig fornøyd med den....

Lenke til kommentar

Hei alle sammmen, her kommer mitt første bilde som akambruker, håper det blir tatt godt imot. Har holdt på i snart et år med speilrefleks og fotointeressen blir bare større og større (det blir utgiftene forbundet med fotoutstyr også) :) Bildet er tatt av min far i hans første sommertur med sin Ford mustang 66'mod. Stolt kar! Overeksponert bakgrunnen med vilje, syns det gjorde seg, bildet er tatt med 450D og Sigma 10-20mm objektiv.

post-22861-1243552511_thumb.jpg

Endret av Caliber
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...