jaadd Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Med alt gråværet de siste par dagene. En liten trøst at det tross alt er eksamenstid. (Får være positiv, og kalle det en trøst ) Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Første heisen i Røldal Skisenter? Lenke til kommentar
jaadd Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Første heisen i Røldal Skisenter? Er øverste heisen i anlegget til Narvik. Lenke til kommentar
Petteram Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 (endret) Bømlo landskap...early in the morning. Hvor på Bømlo er det tatt? Svortland... Måker er det mye av og de blir lett oversett. Bestemte meg derfor å prøve å få tatt et bra et... (Føler meg ikke helt trygg på hva jeg ser på Thinkpad skjermen- så hvis det ser jæ... ut må dere gi en lyd) Endret 27. mai 2009 av Petteram Lenke til kommentar
lazyman Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Måker er det mye av og de blir lett oversett.Bestemte meg derfor å prøve å få tatt et bra et... (Føler meg ikke helt trygg på hva jeg ser på Thinkpad skjermen- så hvis det ser jæ... ut må dere gi en lyd) Ser helt fint ut her. Har stor sans for diagonale linjer. -Lazy Lenke til kommentar
Petteram Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Måker er det mye av og de blir lett oversett.Bestemte meg derfor å prøve å få tatt et bra et... (Føler meg ikke helt trygg på hva jeg ser på Thinkpad skjermen- så hvis det ser jæ... ut må dere gi en lyd) Ser helt fint ut her. Har stor sans for diagonale linjer. -Lazy Jeg også...det måtte bare bli sånn når jeg fikk se det på skjermen:-) Lenke til kommentar
Inc Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Måker er det mye av og de blir lett oversett.Bestemte meg derfor å prøve å få tatt et bra et... (Føler meg ikke helt trygg på hva jeg ser på Thinkpad skjermen- så hvis det ser jæ... ut må dere gi en lyd) Ser helt fint ut her. Har stor sans for diagonale linjer. -Lazy Jeg også...det måtte bare bli sånn når jeg fikk se det på skjermen:-) Tenkepadden funket helt fint den ja Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Da var det en siste tur ut med 350D-en. Nå er den solgt. Da måtte det jo begynne der jeg startet. Med P modus, JPEG og av innstillingene uberørt. ed unntak av contrast/sharpen/saturation. 1/200s, f/8, 44mm, ISO 200 1/200s, f/8, 44mm, ISO 200 Konklusjonen kan ikke bli noe annet enn at JPEG tåler ikke mye redigering ... Tom Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Vært ute å testa litt med min 500D + kit objektivet ikveld=D Lenke til kommentar
Øyjor'n Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Vanvittig vakkert, Cruel! Det eneste jeg vil si på det øverste er at det ble for oppskarpet. Ser kanskje ut som om du har brukt dodge tool? Det ble for kunstig. Men det var utrolig vakkert! Lenke til kommentar
eriklovold Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Stilige HDR cruel, spesielt det første (til tross for den unaturlige lysovergangen i steinene). Dagens: Lenke til kommentar
nbmofo Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 (endret) Får vel bidra no i denne tråden, legger ved en liten kar som er i bedre humør enn meg for tida;) (2 uker til innlevering av master oppgave) Fra en landsby langt oppi fjellene i kaukasus Det ble veldig blasst.. må være mer nøye med fargerom. Endret 28. mai 2009 av nbmofo Lenke til kommentar
stonhans Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Fra Gamlebyen i Fredrikstad. Eneste jeg kanskje ikke ble helt fornøyd med var den lyktestolpen til venstre i bildet, men hva synes dere? Bildet er komponert i søkeren, og ikke beskjært. Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Morsomt at folk liker natur bildene mine =) Hardly my strongest side.. men blir nok mere da jeg får vidvinkelen min =) Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Fra Gamlebyen i Fredrikstad. Eneste jeg kanskje ikke ble helt fornøyd med var den lyktestolpen til venstre i bildet, men hva synes dere? Bildet er komponert i søkeren, og ikke beskjært. Ikke dumt dette. Hadde du gått et par skritt til venstre og vinklet kamera litt mermot høyre, så er det mulig at du hadde unngått de lyktestolpen og de kjedelige husene. Du kan også kutte vekk høyresiden ; en få med syrinen. Litt mer kontrast og øk fargene; så er du der. Tom Lenke til kommentar
stonhans Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Fra Gamlebyen i Fredrikstad. Eneste jeg kanskje ikke ble helt fornøyd med var den lyktestolpen til venstre i bildet, men hva synes dere? Bildet er komponert i søkeren, og ikke beskjært. Ikke dumt dette. Hadde du gått et par skritt til venstre og vinklet kamera litt mermot høyre, så er det mulig at du hadde unngått de lyktestolpen og de kjedelige husene. Du kan også kutte vekk høyresiden ; en få med syrinen. Litt mer kontrast og øk fargene; så er du der. Tom Takk for at du likte det Men mener du at jeg bør kutte bort syrinene? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 (endret) Takk for at du likte det Men mener du at jeg bør kutte bort syrinene? Nei, syrinene må være med. Men det som er til venstre bidrar ingenting i bildet, ogvil ikke bli savnet hvis du fjerner det. Men husk å kutte kun lengderetning og ikke i høyden. edit: du kan ta vekk litt av syrinen til venstre også uten at det går utover bildet. Tom Endret 28. mai 2009 av tomsi42 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå