fototim Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 (endret) Her hagler det bra bilder for tida. Får lyst til å komme med en liten metakommentar: Kan ikke annet enn å lure på hvorfor ikke fler bilder havner i BK. Virker som om veldig mange er redd for å eksperimentere (altså på BK), og der bare er ute etter å høste forum-cred. Triste greier egentlig. Men da er det artig å se at folk er atskillig mer spenstige enn det BK gir inntrykk av. Dette er forresten grunnen til at jeg har gått så sterkt inn for at BK-Boka ikke bare skal inneholde BK-publiserte bilder, men og være åpen for andre bilder tatt i 2008. Endret 17. mai 2009 av fototim Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Sånn ca det aller første edderkoppen jeg tar bilde av, så det blir bedre Stilig! Hva slags åttearmet beist er det du har fotografert? Francis Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Det er knapt noe beist Bare en forstørret edderkopp av vanlig størrelse.. Lenke til kommentar
eriklovold Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Hørte at dere liker bokeh. Noen som ser hva dette er? Lenke til kommentar
fototim Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 (endret) Flukt i Rødt Hvitt og Blått Min måte å feire nasjonaldagen. Tatt på dagstur til Runde i går, redigert i dag. En helt utrolig fin tur, stålende vær og samarbeidsvillige stort sett fugler. Ble litt havørn og annet småsnaks. Slenger nok ut noen i BK etterhert og. Et av mine forsøk på lundefugl i flukt. Ikke det beste fra et teknisk synspunkt, men det med mest interesant positur. Sliter fortsatt med fargerom og slikt, så ta fargene og kontrastmangel med en liten klype salt. Slenger like godt ut et til jeg. Bedre teknisk sett, men etter mitt syn mindre interesant. Endret 17. mai 2009 av fototim Lenke til kommentar
olar0701 Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Hipp, hipp, hurra for 17 mai. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Hipp, hipp, hurra for 17 mai. Morsomme og fargerike 17.mai bilder...det har vært en utrolig fin dag her i Trondheim... RandiA Lenke til kommentar
Kellendil Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Utrolig stilig! Lyst til å fortelle litt om hva du gjør? Det kan jeg godt. Oppsettet mitt er ganske enkelt egentlig. Har kutta bort "fronten" fra en 1.5l flaske, og fyllt opp bunnen med vann. Deretter festet jeg en lysbryter (altså, en som som er en lysstråle, og når den blir brutt så skjer det ting..) på toppen av flaska, og dryppet ned i bunnen. Når dråpen passerer bryteren utløser den blitsen min (med en liten delay) Har på forhånd satt opp kameraet med lang lukkertid. Lenke til kommentar
Øyjor'n Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Hørte at dere liker bokeh. Noen som ser hva dette er? Et bilde av veldig tett-bølgete vann høyt vernfra? Lenke til kommentar
eriklovold Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Hørte at dere liker bokeh. Noen som ser hva dette er? Et bilde av veldig tett-bølgete vann høyt vernfra? Haha, like morsomt hver gang. Dessverre, feil - det er perlemorslakken på bilen min, tatt i sollys, og veldig nærme. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Slenger like godt ut et til jeg. Bedre teknisk sett, men etter mitt syn mindre interesant. Fuglebilde tatt i fugleperspektiv Synes det er fint jeg da,litt anderledes enn alle andre som taes fra "bakkenivå" Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Fin blå-lilla farge på disse Viola x wittrockiana Exif: 1/25– f/7.1 - ISO 100 Lens EF-S60mm f/2.8 Macro USM RandiA Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Hehe, legger jo ikke merke til deg der du tidvis stikker av med 60% av bilderuta Aldra ..må forresten være et helvette å dekke et slikt arrangement (?) Pft. Helvete og helvete, det som tar mest tid er å vente på gode sitater, få notert ned navn og sitat og i alle fall forsøke å få til et okei bilde av taler. Det er litt stress. Å måtte være oppfinnsom nok til å skrive en petit hver dag er også litt vanskelig (går fort tom for tema), men ellers syns jeg det er deilig med stress. Var det sarkasme? Nei, absolutt ikke . Da får man takke så meget. Tusen takk. Lenke til kommentar
Petteram Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Knipset fra terrassen i går med AFS-VR 70-300mm@300mm: Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 (endret) Knipset fra terrassen i går med AFS-VR 70-300mm@300mm: Den var midt i blinken ja (Har den noe latinsk navn... ) RandiA PS. Jeg fant det:Turdus merula... Endret 18. mai 2009 av RandiA Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Bestemor på 17. mai. exif: E-3, 14-54 @ 43mm, f/4, ISO200, 1/160s, crop og shopping i shotophopp. Lenke til kommentar
fototim Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Bestemor på 17. mai. Virkelig fin glød i det bildet Simon. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Bestemor på 17. mai. Virkelig fin glød i det bildet Simon. Takk. Lenke til kommentar
eriklovold Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 "Snapshot" rett før skoleslutt i dag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå