ÅdneD Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Eit av dei dyrste bildene eg tok mmed mitt D60. Bilde er av bestefar min, blei ganske fornøyd. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Siste fra LO. Enkelte får mange mikrofoner i ansiktet samtidig. På en måte. exif: E-3, 50-200 @ 76mm (EFL 152mm), 1/40s, ISO800, f/2.8 100 % sample for de som er interessert. Mtp. håndholdt på den brennvidden, i det lyset, med den lukkertiden, den isoen og litt pressing av eksponeringen etterpå syns jeg ikke det er så fælt mye støy, og det er fortsatt mer enn nok detaljer. Jeg elsker 50-200. Lenke til kommentar
Ciryaher Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Hehe, legger jo ikke merke til deg der du tidvis stikker av med 60% av bilderuta Aldra ..må forresten være et helvette å dekke et slikt arrangement (?) Lenke til kommentar
Inc Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Er litt der, men ser ikke hvordan det er relevant. For å være iso 500 synes jeg det er litt mye.. Om bildet i seg selv har støy og om det er meningen, det er en annen sak. Lenke til kommentar
Laze Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 (endret) Disse tok jeg til Dagsavisen/FotoKnudsenPro-konkurransen som var, men da jeg skulle sende inn bildene mandag morgen fikk jeg bare server-feilmeldinger *sukk* ... jeg prøvde å sende de inn via mail, men jeg har ikke hørt noe fra dem, så jeg antar eposten min ble elegant ignorert . Jaja, jeg kom meg iallefall ut og fikk tatt bilder ... Her var jeg for pessimistisk, det gikk tydeligvis fint å sende bildene inn på epost i siste liten; de kommer på trykk i Dagsavisen imorgen! *sprette champa... eh.. Tuborgen* Endret 15. mai 2009 av Laze Lenke til kommentar
ThuleAudio Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Bilde av en misfornøyd eggevisp som jeg tok i kjøkkenvinduet i forbifarten :!: Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Var det sarkasme? Nei, absolutt ikke . Lenke til kommentar
sverrelerre Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Er fortsatt i Paris: D40 & sigma 30mm Lenke til kommentar
Anew Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Kult, Sverre! ...og jaggu er Vivitaren ganske så brukandes på full åpning også: D200, iso 200, 1/120 sek, -2/3ev, 70mm f/3.5 Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 (endret) Kult, Sverre! ...og jaggu er Vivitaren ganske så brukandes på full åpning også: :!: :!: Slått deg på macro du også nå, Anew....ikke dum den der nei...tror det er en papave som holder på å åpne seg... RandiA Endret 20. mai 2009 av RandiA Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Er litt der, men ser ikke hvordan det er relevant. For å være iso 500 synes jeg det er litt mye.. Om bildet i seg selv har støy og om det er meningen, det er en annen sak. Ja, D2X er ikke noe god på støyhåndtering. En av grunnene til at enkelte fotografer velger å beholde det - nettopp grunnet kornene. Lenke til kommentar
andrvas Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Var på en liten fisketur tidligere idag, fantastisk vær på sørvestlandet for tiden Fangsten: Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 (endret) Var på en liten fisketur tidligere idag, fantastisk vær på sørvestlandet for tiden Den lyssettningen du bruker må ha tatt meget lang tid og sette opp,siden du har klart og opplyse omgivelsene såpass bra,men ville nok gitt landet til venstre i bildet litt mer lys Nyfanget Ørret og en grill setter alltid i gang smaksløkene mine Endret 16. mai 2009 av Nautica Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 A little something for alle jentene vi ikke har på akam ; Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 A little something for alle jentene vi ikke har på akam ; Det finnes sikkert et par homser som setter pris på slikt også. Ser ut som en typisk manne-aftershave-reklame. Da kan det vel ikke være helt for ille? Tom Lenke til kommentar
cookie007 Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 A little something for alle jentene vi ikke har på akam ; Pent, men skulle likt å sett mer av kroppen (les: Magemusklene..) Tihi, finnes jenter som setter pris på det allikevel.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå