Gå til innhold

Rimelig kamera, Samsung F34?

Anbefalte innlegg

Mitt gamle mini-DV kamera har begynt å skrante og jeg er derfor på utkikk etter en rimelig erstatter.

Fant Samsung F34 på tilbud til 1895,- og lurer derfor om dette vil være et greit kamera? Jeg filmer lite og har ikke store krav til kamera.

Har også rimelig lite peiling på dette området, så lurer derfor; vil det bli tilsvarende eller bedre bilde som på mitt forrige kamera som er et 4-5 år gammelt rimelig Panasonic kamera?

Alle svar mottas med takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I alle stortester er det to produsenter som dominerer jumboplassene. Det er Samsung og JVC. Jeg tror aldri jeg har sett et Samsung-kamera på en av de bedre plasseringene, så det er nok bedre å gå for f.eks et Panasonic som gjør det meget bra i de tester jeg har kommet over.

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
I alle stortester er det to produsenter som dominerer jumboplassene. Det er Samsung og JVC. Jeg tror aldri jeg har sett et Samsung-kamera på en av de bedre plasseringene, så det er nok bedre å gå for f.eks et Panasonic som gjør det meget bra i de tester jeg har kommet over.

ikke får å være vanskelig, men kaller du forbrukerådet for en ikke stort test panel.

for der topper nemmelig en samsung.

http://forbrukerportalen.no/test/dv-kameraer

Lenke til kommentar

Nå vet ikke jeg hvordan du leser den testen men i tabellen du linker til så får alle Samsung kameraene totalvurderingen Under middels - så langt jeg kan se så topper ikke Samsung noe som helst. Eller når jeg tenker meg om, de er på topp når det gjelder å være det merke som har flest kameraer med totalvurdering "Under middels".

Forøvrig så har jeg observert nøyaktig det samme som Super8 sier, nemlig at Samsung stort sett dominerer den nedre delen av resultatlista på de fleste tester.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...