mopani Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Hei jeg har fått i oppgave av fotball-laget å lage en CD med kampmusikk! Trenger musikk man fyrer til! Eks : "killing in the name of" - Rage against the machine " The I collapse - 50 & Eminem osv osv.. Lenke til kommentar
jekkulainen Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Disturbed - Pain Redefined Jay Z - 99 Problems Rammstein - Feuer Frei Rammstein - Zwitter The Dandy Warhols - Get Off The Prodigy - Smack My Bitch Up The Prodigy - Breathe The Prodigy - Firestarter The Prodigy - Spitfire Mye av det jeg bruker for å bli gira til match, spesielt Prodigy funker fett Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Hei! Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og dermed vil det være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel. Vi kan anbefale å lese om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. Tråden bryter også med tre-ords-regelen. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. Om du ikke endrer emnetittel kan tråden bli stengt. Når endringen er gjennomført er det flott om du bruker -knappen ved dette innlegget slik at en moderator raskere får fjernet denne moderatormeldingen. Reaksjoner og spørsmål rundt moderering skal gjøres på PM, ikke i tråden. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 http://www.youtube.com/watch?v=5m83BQ7LQ8A Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 (endret) Dwanbraker - Luke Cage http://www.tunesbag.com/music/Various+Arti...awnbreaker.html Endret 26. april 2009 av Blåbær Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Slipknot - The Heretic Anthem Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Hatebreed - Destroy Everything Chimaira- Resurrection Bloodbath - bastard son of god Slayer - Diciple Slayer - New Faith Lenke til kommentar
mopani Skrevet 2. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2009 Takk for masse svar! Mye bra her =) Men, veit dere om noen "fyre" sanger innenfor sjangeren rap? Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Jeg digger Without Me der. Den får meg til å le, og godt humør=win Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå