Derfern Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 http://www.youtube.com/watch?v=2kwUJTcjrOo kos dere Lenke til kommentar
Derfern Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 kjære deg, det var nok en spøkJeg ble fortalt det i fullt alvor. Nå vet jeg ikke hva hun etter sigende skal ha spurt om da. Nettopp. Kan hende hun la til noe for å skremme deg litt og ;-P Men ja, dette er jo ikke direkte et spill. Men jeg tror at åndene lever slik som oss. At de kommer og går sånn som oss. Hvis vi ber bønnen og forklarer at vi lukker seansen så tror jeg ikke at ånden(e) vil bli med oss. å spekulere på oppførselen til en ånd blir vanskelig da du først må bevise at slikt eksisterer og vi har like mye bevis for at dette eksisterer som vi har bevis for at julenissen og det flyvende spagettimonsteret eksisterer. Men for al del, knock yourselves out Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 (endret) Hvis vi skal gå utifra at de finnes så er det ikke alle som får kontakt med de heller. Endret 25. april 2009 av Fluesopp Lenke til kommentar
IHS Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 å spekulere på oppførselen til en ånd blir vanskelig da du først må bevise at slikt eksisterer og vi har like mye bevis for at dette eksisterer som vi har bevis for at julenissen og det flyvende spagettimonsteret eksisterer. Men for al del, knock yourselves out Slike ånder snakker gjennom folk her på forumet, Derfern og julenissen ser du ved jule tider Lenke til kommentar
Derfern Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 (endret) Hvis vi skal gå utifra at de finnes så er det ikke alle som får kontakt med de heller. eh, hvem sa at HVIS DE FINNES at de da lar seg kontakte via et Ouija brett? å spekulere på oppførselen til en ånd blir vanskelig da du først må bevise at slikt eksisterer og vi har like mye bevis for at dette eksisterer som vi har bevis for at julenissen og det flyvende spagettimonsteret eksisterer. Men for al del, knock yourselves out Slike ånder snakker gjennom folk her på forumet, Derfern og julenissen ser du ved jule tider flyvende på en slede trukket av reinstyr med navn lynet, rydolf osv? Endret 25. april 2009 av Derfern Lenke til kommentar
IHS Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Hvis vi skal gå utifra at de finnes så er det ikke alle som får kontakt med de heller. eh, hvem sa at HVIS DE FINNES at de lar seg kontakte via et Ouija brett? å spekulere på oppførselen til en ånd blir vanskelig da du først må bevise at slikt eksisterer og vi har like mye bevis for at dette eksisterer som vi har bevis for at julenissen og det flyvende spagettimonsteret eksisterer. Men for al del, knock yourselves out Slike ånder snakker gjennom folk her på forumet, Derfern og julenissen ser du ved jule tider flyvende på en slede trukket av reinstyr med navn lynet, rydolf osv? Nei han pleier å stå utenfor kjøpesenteret. Lenke til kommentar
Derfern Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Nei han pleier å stå utenfor kjøpesenteret. Hva i guds hellige navn prøver du å bevise? Lenke til kommentar
RAKKA Skrevet 25. april 2009 Forfatter Del Skrevet 25. april 2009 å spekulere på oppførselen til en ånd blir vanskelig da du først må bevise at slikt eksisterer og vi har like mye bevis for at dette eksisterer som vi har bevis for at julenissen og det flyvende spagettimonsteret eksisterer. Men for al del, knock yourselves out Smaken er som baken den er delt i to ;-P Alle tror på forskjellige ting, la nå folk tro på det de tror på! Jeg _vet ikke om det finnes ånder. Ei veninne av meg bodde i et hus hvor det spøkte. Jeg trodde ikke på det da hun fortalte meg alt som hadde skjedd. Så en dag var vi ute og gikk tur med hundene så stod vi å snakket utenfor huset hennes. Hun stod da med ryggen til huset, og jeg ansiktet mot. Jeg tittet tilfeldigvis inn i stuevinduet (Dem har sånn stort et med varandadør osv) Så så jeg er sort skikkelse med langt hår og gammel frakk. Veninna mi lurte på hva som hendte. Jeg skjønte ingenting selv. Hun fortalte at jeg stod å gråt. dagen etter fortalte jeg moren hennes om opplevelsen. Hun fortalte at min veninne hadde sett akkurat den samme personen da hun var liten, bare at hun så han gå i hagen. Derfor tror jeg at det finnes ånder. Lenke til kommentar
IHS Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Nei han pleier å stå utenfor kjøpesenteret. Hva i guds hellige navn prøver du å bevise? At noe av dette er virkelig, Derfern Lenke til kommentar
Derfern Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Nei han pleier å stå utenfor kjøpesenteret. Hva i guds hellige navn prøver du å bevise? At noe av dette er virkelig, Derfern så når en 10åring kled i zombie-kostyme kommer til huset ditt på halloween så trekker du frem hagla å gjemmer deg i kjellern? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 (endret) hhhhh Hvis vi skal gå utifra at de finnes så er det ikke alle som får kontakt med de heller. eh, hvem sa at HVIS DE FINNES at de da lar seg kontakte via et Ouija brett? å spekulere på oppførselen til en ånd blir vanskelig da du først må bevise at slikt eksisterer og vi har like mye bevis for at dette eksisterer som vi har bevis for at julenissen og det flyvende spagettimonsteret eksisterer. Men for al del, knock yourselves out Slike ånder snakker gjennom folk her på forumet, Derfern og julenissen ser du ved jule tider flyvende på en slede trukket av reinstyr med navn lynet, rydolf osv? Nevnte jeg den plata med tusjmerker på? NEI. Så les igjen det jeg skrev;) Endret 25. april 2009 av Fluesopp Lenke til kommentar
IHS Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Nei han pleier å stå utenfor kjøpesenteret. Hva i guds hellige navn prøver du å bevise? At noe av dette er virkelig, Derfern så når en 10åring kled i zombie-kostyme kommer til huset ditt på halloween så trekker du frem hagla å gjemmer deg i kjellern? Tema var ånder ikke kostymer, Derfern Lenke til kommentar
Derfern Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Smaken er som baken den er delt i to ;-P Alle tror på forskjellige ting, la nå folk tro på det de tror på! Jeg _vet ikke om det finnes ånder. Ei veninne av meg bodde i et hus hvor det spøkte. Jeg trodde ikke på det da hun fortalte meg alt som hadde skjedd. Så en dag var vi ute og gikk tur med hundene så stod vi å snakket utenfor huset hennes. Hun stod da med ryggen til huset, og jeg ansiktet mot. Jeg tittet tilfeldigvis inn i stuevinduet (Dem har sånn stort et med varandadør osv) Så så jeg er sort skikkelse med langt hår og gammel frakk. Veninna mi lurte på hva som hendte. Jeg skjønte ingenting selv. Hun fortalte at jeg stod å gråt. dagen etter fortalte jeg moren hennes om opplevelsen. Hun fortalte at min veninne hadde sett akkurat den samme personen da hun var liten, bare at hun så han gå i hagen. Derfor tror jeg at det finnes ånder. utelukker du alle naturlige forklaringer her? 1- kanskje det var moren hennes som så ut av vinduet? 2- hjernen har en fin tendens til å skape mønster der det ikke er et mønster. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 nå folk tro på det de tror på! Ja, la Nazister tro de har rett til å utrydde jøder, la muslimske ekstremister tro de har et oppdrag fra gud til å fly fly inn i bygninger, la pedofile tro de har lov til å ta og leke med små barn på den ikke fult så hygglige måten. la folk tro på det de tror selv om det betyr slutten for menneskeheten Lenke til kommentar
Derfern Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Tema var ånder ikke kostymer, Derfern julenissen og zombier står på akkurat lik linje med ånder å denslags med tanke på bevis Lenke til kommentar
RAKKA Skrevet 25. april 2009 Forfatter Del Skrevet 25. april 2009 Smaken er som baken den er delt i to ;-P Alle tror på forskjellige ting, la nå folk tro på det de tror på! Jeg _vet ikke om det finnes ånder. Ei veninne av meg bodde i et hus hvor det spøkte. Jeg trodde ikke på det da hun fortalte meg alt som hadde skjedd. Så en dag var vi ute og gikk tur med hundene så stod vi å snakket utenfor huset hennes. Hun stod da med ryggen til huset, og jeg ansiktet mot. Jeg tittet tilfeldigvis inn i stuevinduet (Dem har sånn stort et med varandadør osv) Så så jeg er sort skikkelse med langt hår og gammel frakk. Veninna mi lurte på hva som hendte. Jeg skjønte ingenting selv. Hun fortalte at jeg stod å gråt. dagen etter fortalte jeg moren hennes om opplevelsen. Hun fortalte at min veninne hadde sett akkurat den samme personen da hun var liten, bare at hun så han gå i hagen. Derfor tror jeg at det finnes ånder. utelukker du alle naturlige forklaringer her? 1- kanskje det var moren hennes som så ut av vinduet? 2- hjernen har en fin tendens til å skape mønster der det ikke er et mønster. 1. Hun var alene hjemme. 2. Altså, jeg _vet_ jeg så det. Og når min veninna har sett den samme personen da hun var yngre, så er det ikke bare hjernen min. Det finnes ingen andre naturlige forklaringer på alt det andre som har hendt i huset heller. Lenke til kommentar
IHS Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 (endret) Tema var ånder ikke kostymer, Derfern julenissen og zombier står på akkurat lik linje med ånder å denslags med tanke på bevis Nei kostymer er noe vi har på utsiden, ånder er noe vi har på innsiden Begge ting forandrer oss, hvordan vi fremstår. Endret 25. april 2009 av IHS Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 (endret) Får håpe jeg ikke blir besatt av julenissens ånd. Jeg har rett og slett ikke råd til så mange gaver. Endret 25. april 2009 av Lars Lenke til kommentar
IHS Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 (endret) Får håpe jeg ikke blir besatt av julenissens ånd. Jeg har rett og slett ikke råd til så mange gaver. Det var god Det er mange rare ånder der ute, Lars Endret 25. april 2009 av IHS Lenke til kommentar
Derfern Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 (endret) 1. Hun var alene hjemme. greit nokk 2. Altså, jeg _vet_ jeg så det. Og når min veninna har sett den samme personen da hun var yngre, så er det ikke bare hjernen min. Det finnes ingen andre naturlige forklaringer på alt det andre som har hendt i huset heller. som jeg sa i sta. hjernen lager mønster for oss. se på dette bildet Dette er et bilde tatt av planeten mars. De fleste som ser dette vil si at de ser et fjes. mkay. Dette er noe vi kaller et Pareidolia Dette skjer fordi vi mennesker er programert til å gjenkjenne våre foreldre, kjenninger, ja, rett og slett ting som er familiært. Dette er svært viktig når vi er små barn. Dette er feilaktighet som kan lure oss akkurat slik du antagelig trodde du så en skikkelse i vinduet. Endret 25. april 2009 av Derfern Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå