TST Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 Dette er femte del i en serie dagbøker om Söldner Secret Wars her på Gamer.no. Spillet, som i følge JoWooD, vil sette en standard for Internettbasert spilling. Artikkelforfatteren, Teut Weidemann, er kreativ leder i Wings Simulations. I denne utgaven forklarer han litt mer om fysikk-og partikkelsystemet, de ulike klassene, og skadesystemet. http://www.gamer.no/features/soldner_secre...iary/vol_5_nor/ Lenke til kommentar
propel Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 Så når kommer detta spillet da?? virker som om det bare er en massa svada prat om et spill som ikke exsisterer jo... Lenke til kommentar
TST Skrevet 2. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2003 Så når kommer detta spillet da?? virker som om det bare er en massa svada prat om et spill som ikke exsisterer jo... Du er årvåken skjønner jeg. Spillet er under utvikling, derav navnet utviklerdagbok. Spillets lansering er satt til 27. juni i den siste releaselisten fra JoWooD. Lenke til kommentar
propel Skrevet 3. mai 2003 Del Skrevet 3. mai 2003 sorry...var litt trøtt da jeg skrev...men vill spillet være så bra som det påstå's eller er det bare oppblåst "Hype" er vel det store spm.. Lenke til kommentar
TST Skrevet 3. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2003 sorry...var litt trøtt da jeg skrev...men vill spillet være så bra som det påstå's eller er det bare oppblåst "Hype" er vel det store spm.. Det finner vi ut når vi får testet det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg