Ziang Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Hei. Jeg har en Tempo/Sachs RE 50 altså 49ccm, men den går ikke helt som den skal. Når jeg skal ta ifra på første gir og ved halv gass i lav fart er det like før den stopper. Full gass får den fint Noen som veit hva jeg kan gjøre for å fikse dette? Takker på forhånd for svar Lenke til kommentar
Gjest member-63169 Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 kansje fortenningen er for tidlig. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Har større tro på forgasseren. Rusk eller feiljustert. På halv gass er det vel speednålas posisjon som er avgjørende. Muligens tomgangsskruen også. Forresten viktig å skille mellom halv gass og halvt turtall. To meget forskjellige ting. Lenke til kommentar
Ziang Skrevet 25. april 2009 Forfatter Del Skrevet 25. april 2009 (endret) Har større tro på forgasseren. Rusk eller feiljustert. På halv gass er det vel speednålas posisjon som er avgjørende. Muligens tomgangsskruen også. Forresten viktig å skille mellom halv gass og halvt turtall. To meget forskjellige ting. Den vart renset for ikke så lenge siden, men hvis den er feiljuster, Hvordan skal jeg stille den? Har prøvd og justert litt. Det blir bedre, men det blir aldri helt borte. Er det en oppskrift på hvordan en skal justere den? og ja, det er halv gass det er snakk om Er foresten også en veldig dårlig plugghette som av og til knistrer inn på kjøleribbene, Kanskje også en grunn? Endret 25. april 2009 av Ziang Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Plugghetta kan være medvirkende. Hadde kjøpt en ny bare for å utelukke den. Koster ikke stort. Du kan prøve å justere speednåla opp eller ned og se om det hjelper. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå