Left Blank Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 (endret) http://panacea.alchemy.no/ edit: yay, fiksa border ellers er jeg ute etter andre forslag, ris og ros Endret 25. april 2009 av coax Lenke til kommentar
Jonta Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 1: Intetsigende title 2: "Type and hit enter"? Nope; "Search" 3: Du beskriver ikke lenkene dine (På "Links"-siden) Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 29. april 2009 Forfatter Del Skrevet 29. april 2009 Takk for svar.. er det panacea eller fear and wonder som er intetsigende? Skal fikse de to andre tingene.. Lenke til kommentar
Jonta Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Takk for svar..er det panacea eller fear and wonder som er intetsigende? Som sagt; title. Altså Panacea. Panacea + Fear and wonder er header. Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 30. april 2009 Forfatter Del Skrevet 30. april 2009 Sa du liker ikke ordet Panacea? Lenke til kommentar
Jonta Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 http://www.w3.org/QA/Tips/good-titles Har ingenting med å like eller ikke like ordet "Panacea" å gjøre. Men ha noe som "Panacea - Coax's Music Website" i stedet. Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 2. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2009 Oh ok. Men da skulle de 3 tingene vaere fiksa. beholder Panacea alene men adder coax's music site under, tror det funker. Lenke til kommentar
Jonta Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Oh ok. Men da skulle de 3 tingene vaere fiksa.beholder Panacea alene men adder coax's music site under, tror det funker. *sukk* Du har ikke forstått det. Title er på den siden jeg er på akkurat nå "Forum -> Svarer i Tilbakemeldinger pa min musikk blog - Diskusjon.no" deretter kommer navnet på nettleseren. Leste du på siden jeg lenket til? Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 3. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2009 Jeg forsto vel egentlig det da. Poenget er at da blir alle google results med den lange tittelen pa alle wordpress postene. Det er bedre at tittelen pa postene kommer mere fram der. Lenke til kommentar
janingar Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 (endret) Jeg fant musikken du har lagt ut der. Regner med at det er du som har laget den? Det var ikke helt min smak, men likevel bedre enn mye annet hjemmelaget jeg har hørt. Det jeg savnet på den spilleren du har lagt inn der er en spole-funksjon fram og tilbake i sangen. For når jeg vil høre hvordan en sang er vil jeg som regel spole litt midt i. Det er ikke mulig hos deg. Noe som får meg bare til å droppe å høre noe av den. Forøvrig syns jeg siden er altfor mørk og dyster, burde gjøre den lysere, men den står ellers i stil med musikken din da. Den var ikke stort "lysere" Endret 6. mai 2009 av janingar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå