Cigerxwin Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Hei, jeg lurte på en ting, det om det er vanskelig å lage en Messenger applikasjon (program) som kan brukes av en bestemt email domene. Eksm. [email protected] At denne programmen kan likeså som MSN og Hotmail, der man bruker email fra Live eller Hotmail på MSN. Er det noen bedrifter som lager sånne programmer? Hvor mye kommer det til å koste? Fordi jeg har en hjemmeside som jeg gir gratis email kontoer med 100 mb per konto, og at den fornyer seg etter du har brukt 100 mb så skal den bli større automatisk. Altså, at den Messenger programmen jeg vil, er at Folk kan bruke bare afresser fra mitt webmail system. Er det noen som kan gjøre jobben mot betaling? takk for svaret. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Hei! Du må begynne med programmering og tar tid å lære. Hvis du skal ha en messenger med de email kontoene du gir ut tar det tid. Du kan gjøre som meg registrere mailen til MSN noe som er fullt mulig. Da logger du inn med emailen og passordet du har valgt. Hvis du skal starte med programmering og lage en messnger er det bare å finne et programmerings språk Selv driver jeg med Visual Basic 2008 men dette er da veldig basic. Lenke til kommentar
Cigerxwin Skrevet 25. april 2009 Forfatter Del Skrevet 25. april 2009 Hei! Du må begynne med programmering og tar tid å lære.Hvis du skal ha en messenger med de email kontoene du gir ut tar det tid. Du kan gjøre som meg registrere mailen til MSN noe som er fullt mulig. Da logger du inn med emailen og passordet du har valgt. Hvis du skal starte med programmering og lage en messnger er det bare å finne et programmerings språk Selv driver jeg med Visual Basic 2008 men dette er da veldig basic. jeg tenkte noe slikt jeg også. Er det ingen som kjenner til noen bedrifter som driver med progrmmering? Er det mulig at det ikke finnes noen som kan lage messenger? Jeg bruker mail kontoene på MSN, men det jeg vil er at jeg skal ha mitt eget Messenger. Er villig til å betale for jobben. Fordi jeg skal ha messenger på andre språk også. Der vil jeg styre reklamer og service Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Ville tippe at å lage en ny type messenger der du styrer reklamen til dine brukere. Servere og alt slikt, må du sikkert ut med et tosifret antall millioner... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå