Roger865 Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Captain Morgan Spiced Gold er vel en lys rom, ikke mørk. Black Label er vel kanskje mørk ja? Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Bombay Saphire Gin, med tonic water, er jo drit godt, Indeed. Eller så kan du finne en god ingefærøl for å blande deg en Gin Buck. Personlig liker jeg også å lage en Gin & Tonic, og så legge til hjemmelaget ingefærsirup og litt colasirup. Kryddersmakene funker veldig bra med Ginen synes jeg. Bare ikke bland Gin med ren cola. Fysj. Lenke til kommentar
FullColor Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 (endret) Mørk rom er å anbefale. Blandes selvsagt med cola Hvorfor ødelegge romen slik? Ang. Mørk rom så anbefaler Jeg Captain Morgan på det sterkeste. Man tro man drikker ren karamell. Smaker den karamell ? Vinmonopolet sa\mente det var kun karamell farge på den. Endret 1. september 2011 av FullSpectrum Lenke til kommentar
Horrorbyte Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Dersom vi snakker om Spiced Gold, så vil jeg ikke beskrive det som "flytende karamell". Det smaker søtt og kunstig, med preg av krydder og muligens asosiasjoner til karamell siden er så søtt, og er ikke noe jeg kan finne på å kjøpe for å drikke rent. Ikke er det mørk rom heller. Lenke til kommentar
Olgadolga Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Hva er best av Cpt Morgan Spiced Gold og Cpt Morgan Black Label? Hva er det vanligst at folk drikker? Lenke til kommentar
Heidi Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Jeg liker spiced gold best. Lenke til kommentar
Roger865 Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Vanligste er vel Spiced Gold, hvertfall rundt her jeg bor. Denne blandes da med Cola og gjerne en skvett/skvis med lime. Lenke til kommentar
t-dog Skrevet 4. februar 2014 Del Skrevet 4. februar 2014 Kalinka er vel den spriten som rengnes som den biligst i Norge tror jeg Lenke til kommentar
jokki Skrevet 5. februar 2014 Del Skrevet 5. februar 2014 Skal du ha noe som du kan bli lett full på som du kan drikke hele kvelden er Gin, Captain Morgan eller Voka greie saker. Til Gin og Captain Morgan trenger man bare to ingredienser når man skal på fest så det er ikke noe problem å. Ellers er whiskey cola og sour mix som man kjøper på den lokale butikken heller ikke helt feil. Skal du ha ei skikkelig fylle kule en kveld med taxi, inngangspenger og par drinker på byen så mener jeg at man kan godt spytte i 50-100 kroner ekstra i ei ok flaske 0.7 flaske med sprit. Det å så drikke boris jeltzin og f.eks skyy vodka sammen med red bull smaker dag og natt i forskjell selv om begge deler er vodka. Det å så kjøpe crystal vodka eller beleverde er i mine helt sløs av penger, men jeg pleier altid og gå ett lite hakk opp på prisskalaen fra de aller aller billigste. Samme gjelder forsåvidt også for øl, har jeg kun råd til å drikke tuborg, seidel, pokal eller bare så tar jeg heller å lar være å drikke. Det skulle vært forbudt å selge på butikken! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå