KingArms Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 har du llink? Slik Så er det bare å finne den billigste forhandleren Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Hehe ^^ Bestilte min på WGC. Lenke til kommentar
crisnaa1 Skrevet 21. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2009 takk, men det er et problem med KWA, e bruker kun deres magasin, å jeg har bestilt meg magasin fra usa allerede Lenke til kommentar
KingArms Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 takk, men det er et problem med KWA, e bruker kun deres magasin, å jeg har bestilt meg magasin fra usa allerede Eh? Hvor har du hørt det hen? Er 2 KWAer i klubben, og ingen av de bruker kun KWA magasiner. Lenke til kommentar
crisnaa1 Skrevet 21. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2009 hei, så det på youtube han sa at du kun kan bruke KWA til disse, PGA de magasninene feeder litt spess. men vis det ikke er tilfellet så men kunne du spurt de i klubben din om disse vil passe? og er det noen som vet om denne har bolt locking & functional bolt catch og når du lader vil dust covere falle ned? Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 (endret) KWA har da standard mål på sakene sine, så vanlige mags burde passe fint. Tester til søndag ^^ (glemte utrolig nok å bestille magasiner til børsa =P) Endret 22. mai 2009 av Northern Lenke til kommentar
KingArms Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 hei, så det på youtubehan sa at du kun kan bruke KWA til disse, PGA de magasninene feeder litt spess. men vis det ikke er tilfellet så men kunne du spurt de i klubben din om disse vil passe? og er det noen som vet om denne har bolt locking & functional bolt catch og når du lader vil dust covere falle ned? Ingen av de hadde prøvd med de magasinene du linka til, men CA, Dboys og G&P magasiner hadde funket bra det. Lenke til kommentar
crisnaa1 Skrevet 23. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2009 da bestiler jeg snart KWA Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Fikk ikke testet mags i dag (meg sløv) men den funker ufattelig bra ^^ Dustcover skvetter ned når du tar ladegrep ja Lenke til kommentar
crisnaa1 Skrevet 7. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2009 Da er det bestilt takk for hjelpen ^^ Lenke til kommentar
KjellSpell Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Ingen av de hadde prøvd med de magasinene du linka til, men CA, Dboys og G&P magasiner hadde funket bra det. Hmm ... Er du sikker? For på min KWA funker ikke CA Mid-Cap eller High-Cap i det helle tatt. (Mulig det kun er en produsjonsfeil på min dog) Lenke til kommentar
KingArms Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Ingen av de hadde prøvd med de magasinene du linka til, men CA, Dboys og G&P magasiner hadde funket bra det. Hmm ... Er du sikker? For på min KWA funker ikke CA Mid-Cap eller High-Cap i det helle tatt. (Mulig det kun er en produsjonsfeil på min dog) Ja, en kamerat lånte mine 5 mid caps på et spill siden han ikke ville bruke high cap. Han klaget hvertfall ikke, så regner med at de funka. Lenke til kommentar
crisnaa1 Skrevet 16. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2009 hei fikk den idag kjempe rå!! magasinene passe, var litt større en det som fulgte med, men de jeg hadde bestilt var D-boys sine. de har en extram tight fit da. men ekstremt gode Takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå