Gå til innhold

D-boys M4A1 RIS AEG (BI5181) eller AGM M4A1 RIS AEG (032)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
abhoff har aldri prøvd airsoft!

men har kun funnet reviews av d-boysen ikke AGMen, så er ikke sikker på hva forskjellen er xD

Vil nevne at Dboys lager helt ok M4er, ganske fine eksternt og helt ok internt. Når jeg sier helt ok, så mener jeg at ved normalt bruk vil den nok holde en stund. Alle kinavåpen har en liten risiko for å ikke funke rett ut av boksen, eller bryter sammen raskt, hvis ikke så har du sluppet unna med skrekken og du kan anta at den vil funke en god stund til. Så enten funker den "perfekt" eller så funker den ikke i det hele tatt, kvalitetssikringa deres går opp og ned. Som i omtrent alle AEGer vil det være en god investering å gå til innkjøp av nytt hopupkammer og gummi så rekkevidden blir litt bedre, og såklart bytte ut batteriet og laderen som følger med, da disse er litt crap.

AGM sine M4er har jeg aldri vært borti, HK416 serien deres var ikke så bra syns jeg, stygge markings og JG, og nå Dboys også hadde bedre billigversjoner av den modellen. Heller ikke M14en deres syns jeg de gjorde det så bra med, der CYMA er kongen av M14 billigmodellene. De skal ha skryt for MP40 og MP44 AEGene de lagde, men utover det syns jeg ikke AGM er så veldig å juble for. Nå skal det sies at de heller ikke har laget så veldig mye da.

Ville gått for Dboys sin, eller spare bittelitt til og kjøpt en King Arms eller G&P som er veldig gode rifler til en nokså rimelig pris. Ca dobbel pris for de helt enkle modellene, men dette er ikke kinavåpen, G&P og KA lager vel for tiden de fineste eksterne delene imo, og det interne er ikke noe å klage over heller. Disse kan du garantere å ha noen år så lenge du ikke selger de videre da :p

Lenke til kommentar

I 12 års alderen var alt som ikke tålte å bli kjørt over med bil, slengt i veggen og sånt ræl da.. Så blir litt tåpelig å si noe om det da.

Har desverre ikke noen erfaring med de nevnte våpnene. Har andre ting enn airsoft å gjøre om dagen.

Lenke til kommentar
Hei

takk for alle svar, men har bestemt meg får å gå får en dyrere og bedre.

en CA M15A4 full matell Blow back :D

Lurt. Vil også tipse deg om g&p sin. WGC har gjort litt endringer. Gå inn på www.wgcshop.com og se under wgc custom guns

Lenke til kommentar
er dette no du vet eller noe du trur??

det med leve tiden`?

Det er vel logikk tenker jeg. Ta et system som en AEG girboks som enda ikke er feilfri og bryter sammen nå og da. Ta å legg til enda flere bevegelige deler som ingen selger løst enda og fest det sammen med det allerede "svake" systemet, and you do the math.

De eneste som faktisk har lykkes med et smart system for blowback på en AEG er TM som fant en ganske smart løsning med å putte denne mekanismen bak i stocktuben, og King Arms på sine L1 og Galil serie som følger uavhengig av girboksen. Det vil si at hvis denne mekanismen jammer seg, så jammer den ikke eller fucker opp resten av girboksen i samme slengen. Ville heller ventet med å kjøpe en EBB før systemet har kommet ordentlig inn på markedet og luket vekk litt mer feil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...