Yuri555 Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 (endret) Jeg har en HTPC som jeg lar stå på hele tiden ( Den kjører Windows Vista Ultimate 64bit ) Men om jeg slår av tven osv i et par timer , og slår tv på igjen , så klikker det fullstendig inni vista , når jeg beveger musa så blinker hele skrivebordet i svart osv, om jeg drar musa helt opp , så blir det bra igjen , men beveger den nedover osv , så blinker det og det er helt ubrukelig og bruke. jeg skjønner ikke hva dette er , pcen blir ikke for varm eller noe , om jeg kommer meg inn på task manager og lukker ned eventuele mapper som har ligget oppe , blir alt bra igien , men så raskt jeg åpner en begynner det igien , jeg må restarte den , så er alt bra igjen. noen som har vært borti denne spesiele problemet ? edit: Pcen har aldri vært på nette , og er helt nyinstallert. Endret 25. april 2009 av Yuri555 Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Formater til xp eller windows 7!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå