morten2101 Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 Hei, jeg har ett lite problem med lyden som jeg håpte noen kanskje kunne hjelpe meg med ? Når jeg spiller musikk/mp3 går det helt fint. Men når jeg skal spille filmer i mediaplayer eller winamp3, så får jeg en irriterende skurrelyd (sånn som tv`n er når bare er snø på den ) Men dette er bare når det komme bass/høye frekvenslyder. Jeg bruker divx og c-media mixer, kan dette ha noe å si? Har også fått meg NVIDIA media center... Så hva kan være problemet? Kan godt være jeg har formulert meg litt dårlig, men hvis det er noen som kan hjelpe meg, så ikke nøl med å svar !! Lenke til kommentar
Zimon Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 Prøv å kjør windows update og sjekk etter nyere c-media drivere. Evt gå til hovedkort produsenten din (regner med at du har lydkort integrert i HK'et) eller lydkort produsenten og sjekk etter nyere drivere. Oppdater disse. Jeg har ett ASUS P4B533-E HK, og etter format og reinstall så funket ikke lyd i Quicktime, alt annet fungerte. Men lyd i QT hørtes hakkete og blurrete ut, etter oppdatering av driver så løste det problemet seg. I allefall verdt ett forsøk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå