Post_Mortem Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Hei! Jeg har nylig kjøpt en Mazda 6 2003 modell. Kjempe fornøyd med bilen! Men desverre er det noe limsøl i dashbordet som jeg ikke har klart å få vekk enda:( Luftventilen helt til venstre, nærmest rattet er helt limt igjen, og det er rent lim fra den og nedover panelet. Har lest om folk som har annbefalt å bruke noe med aceton i, så har testet neglelakkfjerner uten hell. Det eneste som skjedde var at fargen der jeg brukte det ble mattere... Har spurt Mazda forretningen her i nærområdet hvor mye et nytt panel vil koste; 7000 og i tillegg 800 for nye luftventiler... Håper virkelig noen har en kjempe ide som kan gjøre at jeg blir kvitt drittet:-) Ødelegger så mye av det ellers så bra inntrykket jeg har av bilen. På forhånd takk! Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 (endret) CC Grime Reaper http://www.scandicshine.no/nettbutikk/inde...products_id=231 Dette produktet skal opprinnelig brukes på utsiden av lakken men kan vannes ut for en mildere "såpe" Endret 25. april 2009 av Goliath Lenke til kommentar
kazzper Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Limfjerner som f.eks CRC Label Off, 3M Adhesive Cleaner eller en sitrusrens fikser biffen. Lenke til kommentar
Post_Mortem Skrevet 26. april 2009 Forfatter Del Skrevet 26. april 2009 Tusen takk for tilbakemeldingene:-) Skal få testet det ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå