MobilNerd Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Bestilte meg i dag ett Pentax K200D her: http://www.pixmania.com/no/no/2262093/art/...jektiv-smc.html Kjøpte på Pixmania, men ser i etterkant at de ikke har det beste ryktet men prøver likevel. Men uansett. Er det en bra pris på pakka? Var beste prisen jeg fant hvertfall. Har noen no brukererfaring med dette kameraet. Prøvde søkefunksjonen, men var masse tråder å masse info å jeg ble ærlig talt litt lei av å lete Vårt første speilrefleks. Skal brukes til vanlig fotografering. Har nettopp fått en liten gutt så blir nok masse øyeblikksbilder. Kompaktkamera er jo udugelig til dette . Blir nok også litt utendørsfotografering fra turer osv. Har jeg gjort ett bra valg. Har lest tester og der ser det ok ut, men hadde vært morro med noen brukererfaringer. Tenker også på batterikapasitet, er det lett å få med seg. Ja egentlig alt. Positive inntrykk, men gjerne også negative inntrykk. Håper dere som har dette kameraet tar dere tid til å svare Lenke til kommentar
Ageurk Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Gratulerer med et godt valg! Brukererfaringer finner du: HER! (den fra Juni 08 er forøvrig min egen, har egentlig ikke så mye mer å si enn at så lenge du ikke trenger veldig høy framerate (mange bilder i sekunnet) og live view er k200d et ypperlig valg. Prisen er vel helt OK, du får med masse ubrukelig stæsj som du vil få lite bruk for, men uansett er det vel ok, beste prisen på k200d som har vært var vel når Scandinavianphoto solgte et parti med objekitv og 8gb minne til 3,3k, men det begynner vel å bli en stund siden. Ang batterikapasitet bruker jeg bare lithium AA engangs, da får jeg i overkant av 1000 bilder, hvordan du får med oppladbare vet jeg ikke, men å kjøpe noen skikkelige oppladbare (hvis det viser seg at de som fulgte med ikke gir mange bilder) er alltid lurt. Sanyo eneloop blir da ofte anbefalt. Er det lett og ha med seg? Det er ikke noe du putter i for- eller baklomma på jeansen for å si det sånn (men det gjelder forøvrig alle SLR i den klassen) Har du flere spørsmål er det bare å spytte ut. Enten her eller i Pentax-tråden der det finnes mange pentaxianere med mye kunnskap innabors. Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Har du flere spørsmål er det bare å spytte ut. Enten her eller i Pentax-tråden der det finnes mange pentaxianere med mye kunnskap innabors.Siden vi allerede har en svært oppegående Pentax-tråd som også innebefatter K200D, kan ytterligere spørsmål komme der, og denen tråden stenges. Da vil flest mulig få nytte av tipsene, siden mange vil gjelde for andre Pentax/Samsung-modeller også. Pentax diskusjonstråd: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1033353 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg