Gå til innhold

Kan noen hjelpe meg med å finne et passende fly-spill???

Anbefalte innlegg

Hei, jeg er egentlig en acrionadventurer. Men i det siste har jeg begynt å få lyst til å spille flyspill, fks mot venner over IP osv. Ingen av oss har Joystck, så spiller ikke så mye rolle om det har mange muligheter.

Jeg har testet Flight simulator i alle kategorier og utgivelser, men det faller absolutt IKKE i smak. Før i tiden (2-3 år siden) var det masse mindre avanserte flyspill. Disse var helt konge! Men nå finner jeg ingen sånne i butikkhyllene. VIl jo helst ha litt bra grafikk osv.

Hvis noen hadde giddet å komme med noen forslag og kanskje litt om hvordan jeg tar av med flyet og litt "basik" greier så hadde det været helt sjeft!

Gamle og nye flymodeller spiller ikke så mye rolle, bare det er lett å manøvrere og ikke ALT for mange muligheter....

Takk!

Tim

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har et spørsmål til Combat Flight simulator. Skal det være sånn at man svinger og går opp og ned med flyet så jævla trigt? Er so som å kjøre en ubåt, sssaakkktteee opp og ssaaakkktteeee ned...

Lenke til kommentar
Jeg har et spørsmål til Combat Flight simulator. Skal det være sånn at man svinger og går opp og ned med flyet så fordømte trigt? Er so som å kjøre en ubåt, sssaakkktteee opp og ssaaakkktteeee ned...

Er nok sånn på de gode gamle... :wink:

Kunsten er å holde farten så høy som mulig til enhver tid for da får du bedre turn rate - det er som regel den som klarer det som vinner en dogfight.

Når du svinger drar du stikka mot deg i tillegg ikke sant? Hvis ikke kan det svinge treigt ja......... :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...