Tim Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 Hei, jeg er egentlig en acrionadventurer. Men i det siste har jeg begynt å få lyst til å spille flyspill, fks mot venner over IP osv. Ingen av oss har Joystck, så spiller ikke så mye rolle om det har mange muligheter. Jeg har testet Flight simulator i alle kategorier og utgivelser, men det faller absolutt IKKE i smak. Før i tiden (2-3 år siden) var det masse mindre avanserte flyspill. Disse var helt konge! Men nå finner jeg ingen sånne i butikkhyllene. VIl jo helst ha litt bra grafikk osv. Hvis noen hadde giddet å komme med noen forslag og kanskje litt om hvordan jeg tar av med flyet og litt "basik" greier så hadde det været helt sjeft! Gamle og nye flymodeller spiller ikke så mye rolle, bare det er lett å manøvrere og ikke ALT for mange muligheter.... Takk! Tim Lenke til kommentar
Tim Skrevet 30. april 2003 Forfatter Del Skrevet 30. april 2003 Glemte å nevne at det helst ikek skal trenge serial Lenke til kommentar
Navyshark Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 Eg reknar med at grunnen til at du helst ikkje vil ha serial er at det vert for mykje arbeid å skriva inn den Lenke til kommentar
Swifty Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 Har du prøvt Freelancer? Jeg syns ikke det var noe bra, men enn del andre som syns spillet var bra (Hater fly spill, båring!) Lenke til kommentar
Swifty Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 Glemte å si at freelancer er cd-key "fritt"....siden du ikke ville skrive inn di lange cd-keyene Lenke til kommentar
shortCut Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 Noe sier meg at Crimson Skies kan være ett spill for deg? ellers har du jo: IL-2 Forgotten Battles Strike Fighters: Project1 Lock-On (kommer snart forhåpentligvis) Combat Flight Simulator 3 Personlig favoritt: Falcon 4 og IL-2 Forgotten Battles Å finne en cdkey-fri flysim med god multiplayer tror jeg du skal få problemer med..... Lenke til kommentar
Tim Skrevet 1. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2003 Dette ser glimrende ut folkens! Skal ta en titt på alle forslagene nå Lenke til kommentar
Tim Skrevet 1. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2003 Jeg har et spørsmål til Combat Flight simulator. Skal det være sånn at man svinger og går opp og ned med flyet så jævla trigt? Er so som å kjøre en ubåt, sssaakkktteee opp og ssaaakkktteeee ned... Lenke til kommentar
shortCut Skrevet 1. mai 2003 Del Skrevet 1. mai 2003 Jeg har et spørsmål til Combat Flight simulator. Skal det være sånn at man svinger og går opp og ned med flyet så fordømte trigt? Er so som å kjøre en ubåt, sssaakkktteee opp og ssaaakkktteeee ned... Er nok sånn på de gode gamle... :wink: Kunsten er å holde farten så høy som mulig til enhver tid for da får du bedre turn rate - det er som regel den som klarer det som vinner en dogfight. Når du svinger drar du stikka mot deg i tillegg ikke sant? Hvis ikke kan det svinge treigt ja......... Lenke til kommentar
Tim Skrevet 1. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2003 Jada, drar den til meg... får vel bare gi det litt mere tid takker for alle svar, kjøper meg joystick i morgen da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå