Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hjelp til å bli kjent med ei jente

Gjest HelpMoi

Anbefalte innlegg

Gjest HelpMoi

Hei

Føler det finnes mange nesten identiske tråder, men blir vel lettere med min egen.

Situasjonen er at mine sosiale antenner har blitt vesentlig kortere de siste åra. På barneskolen og starten av ungdomsskolen var jeg populær, men dette har blitt borte etter 8. klasse. (Mista selvtillit og ble en taus kar). Kan vel nesten jeg ”ødela” livet mitt pga spill og data… Siden 9. har jeg bare hatt faste guttevenner som jeg har hengt med (jaja.. data og spill).

Begynte på VG1 i år med troen på en videre sosial krets, men har bare holdt meg til den faste gjengen. Er rett og slett alt for sjenert til å snakke med folk, og hjelper lite med ganske laber selvtillit. Har nå lagt fra all denne spill-greia og dyrker nye interesser som film og musikk.

Dette hadde vel egentlig ganske lite med poenget å gjøre, men men

Det jeg leter etter litt hjelp med er:

Siden første skoledag har jeg vært litt småforelska i ei jente i parallellklassen. Jeg har aldri snakket med henne, men hun er av den rolige, skoleflinke typen (god match), og jeg vil bli bedre kjent med henne. Noen forslag til hvordan jeg skal bli bedre kjent med henne? (Føler kanskje også at hvis jeg blir kjent med henne vil resten falle litt på plass også)

Takker for svar :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...