SemirB Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 (endret) Hei, fikk en ny cessna 182 for ikke så lenge siden. Da jeg satt sammen alt, skrudde jeg den på. Det kom en irriterende pipelyd fra flyet som varte helt til jeg dro batteriet ut av flyet. Jeg begynte å dra litt i spakene, men ingenting skjedde. Så prøvde jeg flysimulatoren jeg fikk med, og der funka det ikke å bruke kontrollen, derfor er det mest sannsynlig kontrollen sin feil at cessnaen ikke reagerer når jeg drar i spakene, men kontrollen er også helt ny, og når jeg trykker på on, så lyser det grønt. Kan det være batteriene i kontrollen som er for dårlige? Eller kan det være det at jeg har mange forskjellige batterier(Ikke samme merke)? Hadde vært fint om noen kunne si ifra om de vet hva problemet er Mvh SemirB Endret 24. april 2009 av SemirB Lenke til kommentar
Gjest member-97590 Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Pipelyden er helt normal, noe som ofte kommer ut av ESC når du skrur på strømmen, så fort man feks skrur på motor litt slutter den å pipe. Men at den ikkje reagerer er merkelig. Sikker på at du har satt i riktig krystaller i både mottaker og kontroll? Prøv å bytt batterier til noen helt nye, som er av samme merke, uten at eg tror dette nødvendigvis har noe spesielt å si. Lenke til kommentar
SemirB Skrevet 26. april 2009 Forfatter Del Skrevet 26. april 2009 Imorgen kjøper jeg de beste batteriene jeg kommer over, så jeg vet at det at det ikke er kontrollen sin feil om det fortsatt ikke funker.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå