monk Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 Hei. Surfa litt rundt på komplett.no. skulle skjekke priser på prosessorer. da oppdaget jeg at intel er faktsik billigere noen steder med tanke på at de har mer mhz og større bushastighet.. er intel nå og anbefale?? både pris og ytelsesmessig? hvis jeg velger intel. må jeg da ha en annen type ram osv? eller ble dette endret for litt siden da ddr rammen kom? hvis vi skal se på helheten. med hovedkort prosessor ram osv.. blir da et intel eller amd system billigst? på forhånd takk.. - Anders Lenke til kommentar
mandela Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 utrolig mange tråder som handler om dette. skal du ha billig, bra pc, gå for amd. skal du ha det kjappeste som finnes, velg mellom amd og intel-smaksak samme type ram (velg hastighet som passe/ er kompatibelt med hk og passer bussen til cpu) Lenke til kommentar
rudolfrock Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 det finnes tusenvis av slike tråder her så om du søker på forumet finner du sikkert massevis av bra svar. Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 Billig pc: AMD Passe dyr pc: Begge Beste som finnes: Begge(Intel) Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 Noe sier meg at dette har vert oppe før :o mulig jeg tar feil Lenke til kommentar
Cool Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 Nå begynner jeg og bli lei av disse Intel VS AMD greiene. Skulle hvert lakt inn en sperre mot dette på forumet. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 Foreslo at AMD vs Intel burde settes opp som sticky for å fortelle folk at det blir tatt opp ofte, søk i forumet, les tester osv osv, for å unngå 10 slike tråder hver dag som ender opp i fanboyutspill, flaming og repetering av de samme svarene. Men det ble avslått... Lenke til kommentar
Josten Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 Hei. Surfa litt rundt på komplett.no. skulle skjekke priser på prosessorer. da oppdaget jeg at intel er faktsik billigere noen steder med tanke på at de har mer mhz og større bushastighet.. er intel nå og anbefale?? både pris og ytelsesmessig? hvis jeg velger intel. må jeg da ha en annen type ram osv? eller ble dette endret for litt siden da ddr rammen kom? hvis vi skal se på helheten. med hovedkort prosessor ram osv.. blir da et intel eller amd system billigst? på forhånd takk.. - Anders Det er så mye annet enn antall mhz. En P4 2,8 ghz er ikke noe raskere enn AMD 2,2 ghz. Snarere tvert imot Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 prisen mellom amd å intel begynner å bli ganske lik, men jeg tror AMD er litt billigre .. hva du velger av amd å intel er egentlig samma, tilbehøret som teller mest.. Lenke til kommentar
bambam Skrevet 1. mai 2003 Del Skrevet 1. mai 2003 Hvis du roter litt rundt, så finner du sikkert et titalls slike threads, men alikevell. Det er en evig kamp som alle maser om, og det er opp til hver person hva man liker best. Jeg har hatt 3-4 AMD prosessorer og 2 Intel prosessorer. Meget fornøyde med begge, men foretrekker selv AMD. Og noe som ikke kan motsies (skriveleif?) AMD systemer er billigst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå