HaterDiskus Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Hå, hå, hå! Det er møkkete. Det er dystert. Jeg vil løpe ut i skogen og ta mitt eget liv når jeg ser det her; og jeg elsker det. Herlig. Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Litt skuffet når åpnet.. hadde håpet på noe jill greenberg esque da jeg leste tittelen Ikke helt min type bilde; men jeg liker det ganske bra. Men synes kanskje denne typen bilder funker best i en serie sammen med flere, og det blir fort litt intetsigende alene? Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Jeg syns at det at det står alene bevarer mystikken på en riktig så god måte. Lenke til kommentar
brk Skrevet 25. april 2009 Forfatter Del Skrevet 25. april 2009 (endret) Takk takk Mimir, nettop noe slikt som var i tankene mine å ville vise, uhyre dystert og "Harmageddon aktig" Cruel: jeg får finne ut hvem jill greenberg er, Endret 25. april 2009 av brk Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Enig med Mimir der. Selv om jeg ikke akkurat føler at verdens undergang er nær. Fin stemning. Lenke til kommentar
Carny Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Alle andre har allerede sagt alt som trengs, så jeg sier bare; me likey Lenke til kommentar
Lynx- Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Meget bra! Hadde passet bra som platecover til et metalband dette. Lenke til kommentar
Me sjøl Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Litt skuffet når åpnet.. hadde håpet på noe jill greenberg esque da jeg leste tittelen Teatralsk, med barnslig symbolisme, mener du? Angående dette bildet: ser ut til at hensikten er oppnådd, ikke strålende, men greit nok. Jeg blir ikke blåst vekk av hvor bra det er, men jeg vet ærlig talt ikke hvordan det konkrete bildet kunne blitt gjort merkbart bedre. Lenke til kommentar
brk Skrevet 25. april 2009 Forfatter Del Skrevet 25. april 2009 Blir jo reint flau over all rosen, hehe Lenke til kommentar
Inc Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Ja, men tittelen overkjørte bildet. Litt nedtur der da Lenke til kommentar
brk Skrevet 25. april 2009 Forfatter Del Skrevet 25. april 2009 hehe, hadde Lucio Fulci i tankene med dette bildet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå