Steamed Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Kan også være lurt for deg å snakke med foreldrene dine om problemet (kan garantere deg at de kommer til å støtte deg) så du kan få litt hjelp av dem til å komme deg til lege. Hehe, måtte neste le litt der. "God morgen pappa, jeg får ikke stå kuk lenger når jeg tar på den, itillegg så har jeg mistet min kåthet og lyst" "Ragnhild min kjære kone, vår sønn er ikke kåt lenger, og kuken hans vil ikke bli knall hard når han koser med den" "Det var da voldsomt Ragnar, min gode mann, takk og lov for at du har en kuk av stål. Og jeg skal gjøre alt for å støtte min sønn, slik at hans kuk blir mektigere enn aldri før" Det blir innkalling til familie møte: "Ja nå sitter både jeg og min kone Ragnhild her. Vi misliker sterkt at Rudolf vår sønn, hverken er kåt eller får stå kuk. Hva sier du Carolina? Du som er store søsteren hans, har du noen råd til vår lille Rudolf som ikke klarer å få kuken gir? "Ja jeg tror han må en tur til legen" "Ja da avslutter vi familie råd møtet med at vår kjære lille Rudolf, må til legen. Er det noen som protesterer? Hva sier du Rudolf? Er det greit at vi kjører deg til legen nå? "Ja pappa og mamma, vær så snill og kjør meg til legen. Fordi jeg er helt enig, min kuk skal på beina igjen" Joda han kan selvsagt snakke med sine foreldre om det. Men ofte er det kanskje like greit å ta en tur til helsesøsteren på skolen, helsestasjon i kommunen eller til sin lege. Jeg tviler jo på at foreldrene kan løse dette eksakte problemet uansett, itillegg at han kanskje synest det er litt for ømfintlig tema til å snakke om med sine egne foreldre. Er nok mange andre han kan snakke med istedet, og som itillegg kan hjelpe han, som f.eks helsesøster eller legen. Så slipper han å vri av seg sitt edleste privat liv til foreldrene sine. ÅHHH.. Som jeg flirte der ! XP Lenke til kommentar
Bllink Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Kan også være lurt for deg å snakke med foreldrene dine om problemet (kan garantere deg at de kommer til å støtte deg) så du kan få litt hjelp av dem til å komme deg til lege. Hehe, måtte neste le litt der. "God morgen pappa, jeg får ikke stå kuk lenger når jeg tar på den, itillegg så har jeg mistet min kåthet og lyst" "Ragnhild min kjære kone, vår sønn er ikke kåt lenger, og kuken hans vil ikke bli knall hard når han koser med den" "Det var da voldsomt Ragnar, min gode mann, takk og lov for at du har en kuk av stål. Og jeg skal gjøre alt for å støtte min sønn, slik at hans kuk blir mektigere enn aldri før" Det blir innkalling til familie møte: "Ja nå sitter både jeg og min kone Ragnhild her. Vi misliker sterkt at Rudolf vår sønn, hverken er kåt eller får stå kuk. Hva sier du Carolina? Du som er store søsteren hans, har du noen råd til vår lille Rudolf som ikke klarer å få kuken gir? "Ja jeg tror han må en tur til legen" "Ja da avslutter vi familie råd møtet med at vår kjære lille Rudolf, må til legen. Er det noen som protesterer? Hva sier du Rudolf? Er det greit at vi kjører deg til legen nå? "Ja pappa og mamma, vær så snill og kjør meg til legen. Fordi jeg er helt enig, min kuk skal på beina igjen" Joda han kan selvsagt snakke med sine foreldre om det. Men ofte er det kanskje like greit å ta en tur til helsesøsteren på skolen, helsestasjon i kommunen eller til sin lege. Jeg tviler jo på at foreldrene kan løse dette eksakte problemet uansett, itillegg at han kanskje synest det er litt for ømfintlig tema til å snakke om med sine egne foreldre. Er nok mange andre han kan snakke med istedet, og som itillegg kan hjelpe han, som f.eks helsesøster eller legen. Så slipper han å vri av seg sitt edleste privat liv til foreldrene sine. Kan eg bare få spør om en ting? Assosierte du til noen kjente med di navna der eller? Eller var bare randoms? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå