bmwpower92 Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 noen som vet hvordan jeg kan skaffe en rimelig i7-965 prosessor (som denne) bare den SKAL komme fra amerika og den skal være billigst mulig. planen er nemmelig at en kammerat som bor i amerika nå tar den med seg hjem i slutten av mai. noen som kan finne noen gode annonser/annonsesider eller komme med noen form for info som kan hjelpe meg? blir glad for alle svar og må helst skje ganske fort i og med at han bare har en måned på seg. Lenke til kommentar
007CD Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Ebay og Uniten Bløff Only deals er vell det du burde se på. Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Newegg har ofte gode priser, er vel bare å fikse en account der og så bestille, antar jeg. Om denne kameraten bor på hotell vet jeg ikke hvordan man gjør det med posten, men antar det går an å få det tilsendt til et sånt sted. Noe annet ville være merkverdig sett fra min synsvinkel. Lenke til kommentar
bmwpower92 Skrevet 25. april 2009 Forfatter Del Skrevet 25. april 2009 har sett litt på ebay, og prisene der er ikke til å klage på, men en ifra forumet er har kontaktet meg angående salg av en slik får snakket litt mere med han og se hva jeg gjør nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå