ZyberZone Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Trenger å kjøpe noen DVD-R av god kvalitet i morgen i Oslo. Prøver å finne noen som selger Taiyo Yuden i butikk, men ikke funnet noen så langt. Finnes det noen andre kvalitetsplater å få tak i, i Oslo på en lørdag? Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 24. april 2009 Forfatter Del Skrevet 24. april 2009 Hvordan finner jeg forresten ut om en plate er produsert av Taiyo Yuden, men branda som noe annet? F.eks. Verbatim? (Om de fortsatt holder på sånn..) Da helst uten å åpne opp pakken Lenke til kommentar
jd10 Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Hvordan finner jeg forresten ut om en plate er produsert av Taiyo Yuden, men branda som noe annet? F.eks. Verbatim? (Om de fortsatt holder på sånn..) Da helst uten å åpne opp pakken De verbatim platene som står made in Japan på er Taiyo Yuden som lager, dette står utenpå kakeboxen. Du kan jo sende en mail til www.dvdink.no som har lager oppe på Tveita kan jo hende det er noen der på lørdag men tror ikke det. Der får du Taiyo Yuden plater. Lenke til kommentar
Sabotage Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Si fra hvis du finner noen gode plater Zyberzone. Er på utkikk etter ny ladning disse dager selv! Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 27. april 2009 Forfatter Del Skrevet 27. april 2009 Fant desverre ingen gode plater på lørdagen, og endte opp med en kriseløsning (Verbatim fra Taiwan). Får se hva jeg gjør videre, men dvdink ser jo ikke dumt ut. OK priser også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå