Allt í lagi Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Btw, feil i sitatet i førstepost, det skal være 5 vs 5 MP. Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Herregud for en grafikk.. Lyseffektene er helt enorme og overgår det meste jeg har sett før! Skjønner ikke hvordan de får til en slik grafikk i multiplayer heller. Lenke til kommentar
dannad Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Er det bekreftet hvor mange multiplayer-maps som skal være med? Jeg misliker veldig sterkt at det er med få baner, og så kommer det flere baner senere i en oppdatering man må betale for - slik som Killzone 2. Lenke til kommentar
deathshot Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Jeg tror at de med vilje ikek gidder å ta med alle banene med det første. De venter heller noen månder og legger det ut på Psn for å få tjent litt mer. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Er du seriøs nå? Hvor naiv går det an å bli? Lenke til kommentar
MooseOnTheRun Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Enig med deathshoot...Om de med vilje dropper og ta med noen baner for å selge de senere eller om de bare lager noen få og gir ut med spiller og lager fler baner senere som de selger er jo det alle gjør nå... cod4, cod5, kz2 for å nevne noen... Mens litt mindre bra og populære spill ofte gir ut gratis mappacks...(endwar tror jeg fikk det f.eks) Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Siden Naughty Dog er en såpass bra, populær og seriøs utvikler regner jeg med at vi får en del mp maps i spillet fra starten av, men de har allerede sagt at spillet er laget slik at man kan laste ned DLC senere. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 1. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2009 Er du seriøs nå? Hvor naiv går det an å bli? Spørsmålet er vel heller, hvor naiv er du? Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 (endret) Er du seriøs nå? Hvor naiv går det an å bli? Det er vel egentlig det motsatte av naiv han er? Med mindre jeg misforstår noe her. Gleder meg sykt til dette spillet. Vet noen noe om online split-screen? edit: Eller splitscreen generelt kanskje? Håper ikke det bare blir online coop. Endret 15. mai 2009 av Nimrad Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 5 min singleplayer gameplay: http://www.joystiq.com/2009/05/15/over-fiv...overe/#comments Ser helt fantastisk ut. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 15. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2009 (endret) dette blir så sinnsykt digg HD link Endret 15. mai 2009 av UrgeLoL Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Nate har utviklet seg til en hypereffektiv drapsmaskin. Ser bare helt rått ut. Lenke til kommentar
Enigma123 Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Gleder meg sykt til U2;) Uncharted er fortsatt et av de beste spilla som er kommet denne generasjonen. Og nr2 ser ut til å bli dobbelt så bra(co-op/mp) Gleder meg også til å se snø mapsa;) Lenke til kommentar
Steamy Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 (endret) Snakker vi Game of the Year her eller? Uncharted 2 blir utvilsomt mitt:D herregud så herlig!!!! kan nesten ikke vente:S Endret 15. mai 2009 av Steamy Lenke til kommentar
Enigma123 Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 (endret) For min del så blir dette uten tvil årets spill Naughty Dog vet hva de gjør. Skuffer sjeldent, uten tvil et av de beste spillutviklerne som finnes i dag. Endret 15. mai 2009 av Enigma123 Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Det er ikke tvil, U2 er definitivt "Game of the Year" Dere burde ikke linka til de videoene, nå har dere fått meg til å bli mer utålmodig enn jeg noen gang har vært ovenfor et spill Det blir mye tid som må slås ihjel før det der kommer Lenke til kommentar
Enigma123 Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Enda bedre kvalitet: http://www.gametrailers.com/video/extended...charted-2/49328 Lenke til kommentar
praystation Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Har gledet meg til oppfølgeren til Uncharted helt siden det første ble utgitt. Det jeg har sett av spillet til nå har overgått mine villeste fantasier. Dette blir uten tvil årets spill! En perfekt blanding av alt. God story, shooting, stealth, plattform, multiplayer, coop, utrolig grafikk, fantastiske animasjoner, konge lyd...Dette spillet har ALT! Lenke til kommentar
deathshot Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Fy! helt rått ass!! Noen som vet når den kommer ut?? Må runne enneren igjen, før denna kommer ut 0.0 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå