Gå til innhold

Uncharted 2 multiplayer og coop bilder!


UrgeLoL

Anbefalte innlegg

Masse ny info, så laget ny tittel på tråden og fjerne det gamle. Og dette blir sinnsykt bra :D :D :D :D :D Bare må komme meg inn i betaen som starter 3. juni.

 

Video intervju

 

Multiplayer trailer og annen informasjon her

 

-Multiplayer co-op for 3 players. Different story than single player. Zones/actions in the map requiered for 2/3 players. Mini bosses in each section. Players will revive after a few seconds (lees if the other players helkp to revive)

 

-Deathmatch. 4vs4 you can choose two skills. And you need to explore like in Uncharted 1 to find the strongest weapons.

 

-Capture the treasure, is like CTF. 4vs4 trying to steal treasures from the enemy base.

 

uncharted-2-among-thieves-20090426052449906.jpg

uncharted-2-among-thieves-20090426052436797.jpg

 

uncharted-2-among-thieves-20090426052527889.jpg

 

uncharted-2-among-thieves-20090426052412892.jpg

 

uncharted-2-among-thieves-20090426052429266.jpg

 

 

uncharted-2-among-thieves-20090426052504796.jpg

 

uncharted-2-among-thieves-20090426052518655.jpg

Endret av UrgeLoL
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Første jeg tenkte var at nå blir det en kort og nedprioritert singleplayer del fordi dem skal gjøre som alle andre å lage multiplayer av alt som kryper og går av spill for tiden.

 

...men, må si jeg ble litt mer optimistisk etter å ha sett intervju og MP trailer, godt mulig dette vil funke bra. Håper som sagt at det ikke går utover ressusj bruken for SP delen, da det er hovedgrunnen til at jeg elsket forrige spill og ser fram til neste.

Endret av HappyHerb
Lenke til kommentar
What's crazy cool on top of all that competitive goodness -- well, besides the slew of weapons from the game such as sniper rifles, the Desert-5, the SAS-12 shotgun, and the Colt Defender? You're going to be able to save entire multiplayer matches to your hard drive and then edit them and view them in Cinema Mode. Rotating the camera at will and zooming in on specific fights will be just some of the commands you have for the ten cinema save slots at your fingertips. Naughty Dog didn't show the mode, but it definitely sounds interesting.

 

Morsomt :D

 

Evan Wells replied on April 27, 2009 at 10:42 am

 

You’ve got it! The party system is already in and working great!

 

Flott!

Endret av UrgeLoL
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...