Faaensoldemor Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Jeg går i klasse med en jente jeg har vært forelsket i i noen uker/måneder, og i det siste har det virket som om hun har vært forelsket i meg også. Vi har flørtet veldig mye, og i dag på skolen flørtet vi masse. Og plutselig kysser hun meg. Vi flørter litt til, og så plutselig blir hun helt annerledes. Hun oppfører seg som om jeg har klappet til henne, og overser/snakker drit om meg, og 'flørter' litt med kompisen min. Prøver hun å gjøre meg sjalu? Har ikke pratet med henne etter skolen ennå. Vil hun se om jeg blir sur/lei meg for å finne ut om jeg virkelig er interessert? Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Hørtes tullete ut. Vanskelig å si akkurat hva hun prøver på, men du er sikker på at hun ikke bare erter deg da? Hvis hun er blitt virkelig stygg mot deg, synes jeg du skal overse henne tilbake. Sånt hadde ikke jeg giddet å tolerere i hvert fall. Lenke til kommentar
Faaensoldemor Skrevet 24. april 2009 Forfatter Del Skrevet 24. april 2009 Hvis hun fortsetter å være sånn kommer jeg til å begynne å lure hva i svarte hun holder på med. Det kan jo hende hun bare tuller, men ikke vet jeg. Vet ikke så mye om henne egentlig, om hun har hatt kjæreste før o.l. Å overse henne er noe av det siste jeg vil gjøre. Kanskje jeg bare burde vente å se hva som skjer. Men det føles som det er 3-4 uker siden sist jeg så henne. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Hm. Ikke alltid like lett å lese andre, nei. Det mest logiske hadde vel vært om hun bare erter deg på en flørtende måte, og at hun kanskje ikke er så god på det. Men det er jo også noe som skurrer om hun gjør og sier ting til deg som du tar ille opp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå