reds Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Har nok noe å gjøre med at fjørene ikke takler den økte belastningen trimming medfører og dermed slipper de siden de ikke er lagd for den påkjenningen. Skaff deg forsterket clutchlameller og fjører. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Du kan bruke YZ80-fjører. De er litt kraftigere. Hvis du har brukt lameller med metallkanter kan det hende at de har laga spor i clutsj-"tønna" (eller hva den heter). Da hjelper det ikke å bytte lameller. Kan også være at frisjonsringene (de som sitter mellomm lamellene) er slitte. DT80-clutsj er mye kraftigere enn DT50® og passer rett inn, om du snubler over en DT80-motor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå