Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hjelp meg? <3

Gjest Malley

Anbefalte innlegg

Jeg har blitt foreska i en som er kjempe snil og kjekk og alt det der men det noen ting jeg ikke liker ved han.. Han har drivd å sakt pen og masse annet til sånne DRIIIT stygge jenter og det forundrer meg litt.. Trur ikke på han når han sier det til meg nå lenger ass... Alle sier: hvem holder du på med faen han tynne stygge fyren.. Og de sier han er player liksom men de sier jeg kan prøve meg på han, de vet også om masse annet de ikke vil fortelle meg for de sier det kommer til å ødelegge .. Det er altså de gode vennene mine som sier sånt til meg, trur heller ikke de tuller men vil liksom ikke kutte kontakten helt.. Han sier han vil møte meg og alt det der.. Hva skal jeg gjøre? + En ting til.. Det er alltid jeg som starter og snakke med han, han snakker aldri først men når han først har begynt å snakke babler han i vei og sier masse romantisk til meg... Jeg vet liksom ikke.. For jeg orker ikke kjærlighetssorg det har jeg vært gjennom mange ganger så vil heller at jeg skal drite i han hvis det skal skje noe av det jeg har hørt.. Hva skal jeg gjøre? <3

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Funder på det over en evighetskule type stor.

Hiver meg på brutal_mann

Ok.. Jeg liker en gutt veldig godt og har begynt å holde på med han litt. Han Er kjempe grei gsånt mot meg, men alle jeg kjenner sier at han er player og alt det der.. har hørt sånne smådumme historier om han og jog jeg VET at de er sanne ..

De vet om masse annet også om han som de ikke vil fortelle meg for de sier det kommer til å ødelegge forholde vårt.

En annen ting han driver jo å sier deilig, fin og alt det der til hvemsomhelst, og han har vært sammen med sånne teite stygge folk liksom.. Så jeg vet liksom ikke om han player meg eller ikke.. Og på msn ogsånt er det alltid jeg som må snakke først ellers sier han aldri no, men når jeg har sakt hei ossen går det ogsånt begyner han å bable ivei liksom..

Lenke til kommentar

Normalt klager jeg ikke på innlegg som er "mindre bra" skrevet.

Jeg har faktisk en del problemer med å forstå/tyde innlegget ditt, dessverre. Jeg vil oppfordre deg til å rydde litt opp i innlegget. Ser at det er flere som har påpekt dette, det er det en grunn til!

Lenke til kommentar

Bryter sikker masse forumregler med det som kommre nå, men...

TS du bør _seriøst_ jobbe mer i norsktimene! Jobb med setningsoppbygging, tegnsetting og ikke minst generell språkforståelse.

Angående det du skrev så _tror_ jeg at du bør være sammen med noen du faktisk vil være sammen med.

Aner ikke om det var et relevant svar dog...

Lenke til kommentar

Når du sier teite og stygge, mener du da jenter du ikke liker? Mener du jenter som du ikke kan fordra? Hvorfor blir du interessert i han? Fordi han gir deg komplimenter? Føler du deg pliktig til å bli interessert i han, eller er han faktisk noen du vil være i et forhold med?

Alder er alltid relevant. Hvor gammel er du?

Jeg antar at han er en player og du er i ferd med å bli "played", men det er også mulig at han er en helt normal person med et dårlig rykte fordi han har vært ilag med jenter som andre jenter ikke liker.

Lenke til kommentar

Jeg tror ikke at han har noen sterke følelser for deg, og om du ikke ønsker noe kjærlighets sorg bør du ungå et forhold med denne personen. Menn som er virkelige interesserte tar initativ, men han vennen din tar tydeligvis ingen initativ i det hele tatt.

Lenke til kommentar

beskrivelsen blinker player (i betydningen ute etter en ting) på lang avstand.. hold deg unna med mindre du er med på leken.

men forklaringen på at du alltid er den som snakker først på msn, kan være at han ikke har for vane å sjekke hvem som er pålogget.

Lenke til kommentar
Ta heller sjansen på å drite i han, ingen gutter får følelser i din alder. (vel, aldri si aldri)

Nei, hu skriver ikke at hu er 17... du skrev at ingen gutter fikk følelser i den alderen... og de fleste playere (gutter) er 17 år +

Lenke til kommentar

Vil heller si at playere starter økta for fult på 15+, men måten hu skreiv på sier at hun ikke er gammal i det hele tatt, og det at han er player er enda en ting de sier for å prøve å virke mer voksne. Siden ungdommene sier det liksom ;)

Vil ikke si at så mange gutter tenker følelser på 12-13 års aldern.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...