Martin HaTh Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Siste episode var ikke noe særlig, jeg hadde tenkt at de sparte opp masse vister som de kunne bruke der, mne slik har det tydeilgvis ikke. Lenke til kommentar
kybstud Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Den var rett og slett kjedelig. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Den var rett og slett kjedelig. +1 Men tror nok det kommer en fortsettelse. Lenke til kommentar
Monkeyboy Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Den nådeløse humoren. Dagfinn Nordbø har en kronikk i Aftenposten hvor han kritisrerer serien for å spille på homofobi og mobbing. Jeg synes han tar opp noen viktige poenger, men samtidig bommer han litt. Feks blir Jan Thomas "mobbet", men det blir mange andre streite kjendiser også. Jeg kommer til å se siste episode av Fanthomas i hvert fall. Lenke til kommentar
Cyberfrog Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Jeg kom først i skade for å lese "Dagfinn Lyngbø". Uansett, det jeg er enig i er at ofte forventes nok kjendiser å tåle i overkant mye. Men jeg opplever serien som tull og tøys, ikke som en forkjemper for trakassering av homofile. Slik jeg ser det er det "verste" i serien på ingen måte at Fanthomas er homo, mer det at han benytter sin hemmelige identitet nesten utelukkende på egoistiske måter. For en tvilsom moral å lære de unge, liksom. Episoden var grei, den, bortsett fra slutten. Lenke til kommentar
Cyberfrog Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Tråden fortjener en bump for sesong 2: - Hvordan overlever han fra forrige sesong (3 muligheter)? Fin Snåsamannen-sang. - Fanthomas vs. The Movie - del 1 Ganske herlig Aksel Hennie-parodi. - Fanthomas vs. The Movie - del 2 - Fanthomas må redde Obama fra svensk stylist - del 1 - Fanthomas må redde Obama fra svensk stylist - del 2 - Fanthomas vs. Christmas. Sesongens klart svakeste, så langt. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Enig i at Christmas-episoden er den svakeste hittil, men måten han uttaler 'daddel' er 10/10. ^^ Lenke til kommentar
simentp Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Hva er det med at det ikke har kommet ut en episode i det siste?? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Ja, lenge siden nå! Får håpe de jobber med noe ordentlig bra saker.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Noen som har lyst til å spille Super Mario Lenke til kommentar
L4ffen Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 (endret) Utrolig morsomt, spesielt med Christoffer. MÅ OGSÅ SEES: "...klokken var 19, og jeg skulle legge Christoffer.." Haha xD, Anders Bye er GENIAL Men folkens, hva er den beste scenen deres i Fanthomas? Jeg har mange, men liker godt da Jan får dorullnisse av Christoffer xD Endret 10. januar 2010 av BEFGHIJKLMNPQSTUVXYZ Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Gadd ikke en gang og se hele sesong 1 ferdig, syntes de 2-3 første var bra, resten var shait. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Klemetsen : "Så det e altså *ingen* her som vil spele Super Mario me meg ?" Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Når kommer neste episode av fanthomas ? Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Kilder? Savner den serien... Hva handler forresten "krøniken" om? Den episoden som visstnok kun er tilgjengelig på DVD.... Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 (endret) Kilder? Savner den serien... Hva handler forresten "krøniken" om? Den episoden som visstnok kun er tilgjengelig på DVD.... Får håpe det kommer flere er for galt å legge ned norges første annimerte film Endret 28. april 2010 av nilzern Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå