CypheroN Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Det er selvfølgelig mange folk som ikke liker serien. Homofober, folk som bare ikke finner det morsomt, voksne osv. Jeg synes serien er morsom, men har en del venner som synes det er skvip. Lenke til kommentar
kybstud Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Jeg synes det er i verdensklasse når det kommer til animasjonsserier. Ler nesten like mye av det som jeg ler av South Park, kanskje enda mer fordi det er norske folk det tas utgangspunkt i. Dessuten er avbildningen av Petter Stordalen konge! Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Det er selvfølgelig mange folk som ikke liker serien. Homofober, folk som bare ikke finner det morsomt, voksne osv. Jeg synes serien er morsom, men har en del venner som synes det er skvip. Tror ikke det en noen alderbegrensninger for å like det. Jeg er selv 27 og har en far på nærmere 60, og begge er skjønt enige om at denne serien er fantastisk. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Du tar feil Er på samme side av ansiktet hele tida Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Må si jeg likte denne episoden, og forventningene bygger seg opp til neste, det ser ut som om Arnold er der Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 EP 7 var bra den Likte at Giske var med, og Ari er en apekatt i bakgrunnen. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Ny episode. http://www.vgtv.no/?id=22813 Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Dagens episode var bra xD Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Ekstremt bra parodier som vanlig "denne må ha krympet i vask" denne har jeg hørt fra så mange som nekter å innse at de kanskje har vokst litt :!: Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 helt enig, gleder meg veldig mye til neste episode Lenke til kommentar
Mala Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Lo ganske bra av denne her ja Lenke til kommentar
Cyberfrog Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Dubbi-dubbi-dubbi. En serie som ikke dukket opp på min radar før i dag, og nå har jeg sett alt. Har ingen sterke meninger om Jan Thomas, men dette var ganske genialt. Lenke til kommentar
Spetz Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Hahahaha, Dagfinn Lyngbø, Linni Meister og Per sundnes var konge! Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 WTF trodde den pipinga på starten kom fra noe i huset mitt jeg! "Hellstrøm du har tråkket i salaten" HAHA! Også synnøve da! Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Det morsomste var jo da de tok heisen ned og mannepuppene hans flagret i vinden. Gleder meg til å se hva som skjer når Kat woman kommer tilbake. Det blir vel også sesongavslutningen? Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 ja det blir sesongavslutningen, men det kommer en ny sesong til høsten Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Skjer med siste episode???? bra avslutning for en serie å være, bygger veldig opp til neste sesong Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå