-Perry- Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Kristoffer,det der er ikke girspaken. En dag vil du bli gammel nok til og kjøre selv Kristoffer. Forteller: Har Kristoffer husket og ta med sitt falske leg?! Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Noen som kan forklare meg hvilken skurk mr. Choice er basert på? http://en.wikipedia.org/wiki/Mr_Freeze Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Min favorittepisode hittil! Agreed! Den var fantastisk! Herregud som jeg lo da Stordalen spant ut av bilen sin, det er jo akkurat sånn han er! Og Mira Craigs hekleklær, da. :!: Lenke til kommentar
Special P Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 (endret) Kristoffer,det der er ikke girspaken. En dag vil du bli gammel nok til og kjøre selv Kristoffer. Forteller: Har Kristoffer husket og ta med sitt falske leg?! Fytti helvete som jeg lo når jeg hørte thomas si det... Endret 24. mai 2009 av Absolut Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Se på oss! Det ser ut som om vi kommer fra østkanten! Lenke til kommentar
-Perry- Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Kristoffer,det der er ikke girspaken. En dag vil du bli gammel nok til og kjøre selv Kristoffer. Forteller: Har Kristoffer husket og ta med sitt falske leg?! Fytti helvete som jeg lo når jeg hørte thomas si det... Du er ikke aleine om det :!: Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Episode 6. er ute. Ikke like morsom som de andre, synes jeg, men fortsatt noen gullkorn innimellom. Håper de kommer sterkere tilbake neste fredag, for dette var egentlig veldig midt på treet. Lenke til kommentar
kybstud Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Ja, episode 6 var dårligst hittil, best hittil var, paradoksalt nok, kanskje episode 5. Lenke til kommentar
dabear Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 6ern var ikke så spesielt bra nei. Bestile episode hittil, må nok være del to av catwoman, om du spør meg. Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Enig at denne var den dårligste (eller minst morsome, den var jo ikke dårlig) episoden av Fanthomas, men beste var nok episode 5. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Denne episoden var ikke bra. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Jeg elsket serien. Tatt på kornet, rett og slett! Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Først syntes jeg det var synd at de bare skulle lage 10. Nå lurer jeg på hvor de skal få alt stoffet fra. Jeg synes det blir dårligere og dårligre. Men det er fortsatt verdt å se på. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Tjohoi, episode sju var kjempeartig! Mira Craig fremstilles nøyaktig slik jeg oppfatter henne. Gud, som jeg skrattlo da hun kommer bjeffende inn døra, hahaha. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Først var hun rød på venstresiden av ansiktet og senere byttet det til høyre Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Morsom karikatur av Mira. Rart at dagens episode ikke var del 1, men helt uavhengig. Kanskje lader de opp til en 3-delt episode? Lenke til kommentar
pululf Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 BAre jeg som ikke syns denne serien er noe særlig morsom? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 BAre jeg som ikke syns denne serien er noe særlig morsom? Tror du virkelig at du er den eneste? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Først var hun rød på venstresiden av ansiktet og senere byttet det til høyre Du tar feil Er på samme side av ansiktet hele tida Lenke til kommentar
pululf Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 BAre jeg som ikke syns denne serien er noe særlig morsom? Tror du virkelig at du er den eneste? Ja, det føles slik. Alle jeg har snakket med om Fanthomas, syns det er en genial serie. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå