Argusblikk Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Hahaha, det er så utrolig bra "Did you write that song?" Måten det sies på er episk Måtte ha den som meldingstone faktisk.. Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Mange bra setninger (kom ikke på et bedre ord ...), men alikevel er måten har sier Jan Thomas på i episode 1 best. ... og det er ikke en jobb for djan thamsss ... Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Noen som gidder å legge ut da Jan Thomas sier: "Oh holy mascara" Må ha det som meldingstone! Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Apropos meldingstone: Jeg bruker "Hvis du veeeeet hvor du har voooondt, hvorfor behandle HEEEEELE kroppen?" Fanthomas er svinebra laget. Men jeg er glad det ikke gikk slik med Rybak i går kveld, som i tegnefilmen. Lenke til kommentar
kybstud Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 ^ Haha, hvor fant du den meldingstonen? Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Har den ikke lengre. Har byttet telefon. Men reklamen ligger fortsatt på YouTube. Sett på lydopptageren mens reklamen spiller, så har du den. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Da ville jeg heller hatt Jan Thomas' "Get up an go" A1-style som ringelyd, assa :b Lenke til kommentar
kybstud Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Min favorittepisode hittil! http://www.vgtv.no/?id=22569&category=55 Lenke til kommentar
HammerBro Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Interessant episode. Ikke så mye som skjedde i den dessverre, men det som skjedde var som oftest veldig bra. Dagens favoritt: "Det der er ikke girspaken, Kristoffer!" Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Hehe, er så bra at Kristoffer oppfører seg som en unge i serien og blir opfattet som en unge for seeren. Spiller ping pong, gameboy osv. Morsomt med Petter Stordalen da og Polske folk Lenke til kommentar
VarCon Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Noen som kan forklare meg hvilken skurk mr. Choice er basert på? Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 (endret) Petter Stordalen, det er vel ganske tydelig forklart. Han eier Choice hotellkjeden... Til dere som vil ha Zon Hvis du veeeeeeeet hvor du har vooooooondte på mobilen, fant jeg ut at jeg hadde en kopi på laptopen min. Last ned herfra: http://rapidshare.com/files/236461240/zon.wav.html Endret 23. mai 2009 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
VarCon Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Petter Stordalen, det er vel ganske tydelig forklart.Han eier Choice hotellkjeden... Det var ikke det jeg mente. Det jeg mente var at Anne Cat. var Kat-Woman (Catwoman), Rybak var The Fiddler (The Riddler). Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Nøyaktig hva mener du da? Jeg forstår ikke spørsmålet... Lenke til kommentar
kybstud Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Kat-woman er fra den "ekte skurken" Catwoman(Halle Berry), det samme med The Fiddler, og The Riddler. Hva med Mr. Choice? Om du forstod det bedre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå