Gå til innhold

Ny animert humorserie fra VGTV - Fanthomas!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette føles definitivt som en av de tingene jeg er alene om å hate. Jeg tror jeg hater Jan Thomas så mye at jeg ikke klarer å le av ham en gang. Til og med parodien av Jan Thomas vekker så mye avsky at jeg blir fly forbanna hver gang jeg ser Fantomas-reklame på vg.no. Det begynte allerede da man skulle "gjette" hvem den mystiske helten var, og alle skjønte at det var Jan Thomas med en gang. Er det virkelig ingen som deler dette hatet med meg?

Lenke til kommentar
Er så morsomt hvor barnslig de får han Kristoffer til å virke :D .

 

Beste episoden så langt!

 

Ja, hehe. Han står alltid der med trillrunde øyne og sier ikke et pip. Holdt på å daue da han satt og klamret seg til ryggen til Jan Thomas under fjellklatringen. :D

 

Nei, jeg legger merke til nye ting hver gang jeg ser episodene. Aaah, elsker denne serien, jeg <3

 

Dette føles definitivt som en av de tingene jeg er alene om å hate. Jeg tror jeg hater Jan Thomas så mye at jeg ikke klarer å le av ham en gang. Til og med parodien av Jan Thomas vekker så mye avsky at jeg blir fly forbanna hver gang jeg ser Fantomas-reklame på vg.no. Det begynte allerede da man skulle "gjette" hvem den mystiske helten var, og alle skjønte at det var Jan Thomas med en gang. Er det virkelig ingen som deler dette hatet med meg?

 

Hmm. Da hater du ham virkelig mye. En skulle jo tro at en så festlig parodi ville vært drømmen for en som deg =/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...