Argusblikk Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Det er virkelig morsomt I reaksjonsvideoen av Jan Thomas er det tydelig at han ikke egentlig liker det, spør du meg. Skikkelig "hehe..."-faktor over det. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Det er virkelig morsomt I reaksjonsvideoen av Jan Thomas er det tydelig at han ikke egentlig liker det, spør du meg. Skikkelig "hehe..."-faktor over det. Jeg syns reaksjonen hans var rimelig morsom og jeg Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Haha, gleder meg til neste episode "Get up and gooo" Lenke til kommentar
Special P Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Er så herlig denne serien... Ler like mye av Thomas og Cristoffer hver gang jeg ser episodene ( har sikkert sett begge 3 ganger) Men er det noen som vet hvor mange episoder det er? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Fikk 9 opp i hjernen, veit ikke om det stemmer. Mener å ha lest det et sted. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 To tråder om samme tema er slått sammen. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Syns dette var rimelig artig altså, liker karakterdesignet veldig godt:) Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Nei og nei, jeg gir meg ende over! Tredje episode. Absolutt beste så langt, jeg lo meg halvt ihjel, jeg. Så mange fantastiske små detaljer. Og Aleksander Rybak er jo kliss lik. Lenke til kommentar
Ninjakos Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Fantastisk. Legg merke til hvor liten Sverige er på kartet. ^^ Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Tredje var fantastisk morsom da Christian Ingebrigtsen klikker på A1-knappen Trodde jeg skulle dø Lenke til kommentar
Master_Chef Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Dette føles definitivt som en av de tingene jeg er alene om å hate. Jeg tror jeg hater Jan Thomas så mye at jeg ikke klarer å le av ham en gang. Til og med parodien av Jan Thomas vekker så mye avsky at jeg blir fly forbanna hver gang jeg ser Fantomas-reklame på vg.no. Det begynte allerede da man skulle "gjette" hvem den mystiske helten var, og alle skjønte at det var Jan Thomas med en gang. Er det virkelig ingen som deler dette hatet med meg? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Nei og nei, jeg gir meg ende over! Tredje episode. Absolutt beste så langt, jeg lo meg halvt ihjel, jeg. Så mange fantastiske små detaljer. Og Aleksander Rybak er jo kliss lik. Helt enig Lenke til kommentar
Natrium Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Synes ikke denne var den beste så langt, men den var bra. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 (endret) Er så morsomt hvor barnslig de får han Kristoffer til å virke . Beste episoden så langt! Endret 8. mai 2009 av Vertical^ Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Er så morsomt hvor barnslig de får han Kristoffer til å virke . Beste episoden så langt! Ja, hehe. Han står alltid der med trillrunde øyne og sier ikke et pip. Holdt på å daue da han satt og klamret seg til ryggen til Jan Thomas under fjellklatringen. Nei, jeg legger merke til nye ting hver gang jeg ser episodene. Aaah, elsker denne serien, jeg <3 Dette føles definitivt som en av de tingene jeg er alene om å hate. Jeg tror jeg hater Jan Thomas så mye at jeg ikke klarer å le av ham en gang. Til og med parodien av Jan Thomas vekker så mye avsky at jeg blir fly forbanna hver gang jeg ser Fantomas-reklame på vg.no. Det begynte allerede da man skulle "gjette" hvem den mystiske helten var, og alle skjønte at det var Jan Thomas med en gang. Er det virkelig ingen som deler dette hatet med meg? Hmm. Da hater du ham virkelig mye. En skulle jo tro at en så festlig parodi ville vært drømmen for en som deg =/ Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 (endret) Hvordan kan du hate ham så mye? Har han gjort deg noe? Morsom serie. Noen som har en link til der Anne Kat. gjør narr av JT i virkeligheten? Eller har hun aldri gjort det i virkeligheten? Endret 10. mai 2009 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå