No Matter What You Say Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Fengende sang: "Fanthomas, duppi duppi duppi". Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Morsomt! Så på den videoen når JT så på det og.. han tok det bra ^^ Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 (endret) Faen! Venter spendt på neste EP! Hva er det Anne sier som får vert'n i MorgenTV til og sprute ut kaffen? Endret 26. april 2009 av Lord Grÿllwotth Lenke til kommentar
Kvikksølv Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Hører bare "dari behn" eller noe. Ser dere på Fanthomas fordi dere ikke liker han eller liker han? Jeg syns det er morsomt fordi de gjør narr av ham og jeg ikke kan fordra han i virkeligheten. Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Hører bare "dari behn" eller noe. Ser dere på Fanthomas fordi dere ikke liker han eller liker han? Jeg syns det er morsomt fordi de gjør narr av ham og jeg ikke kan fordra han i virkeligheten. Ari Behn.... Lenke til kommentar
Kvikksølv Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Ja, jo, den d-en tilhører kanskje ordet før? Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Hører bare "dari behn" eller noe. Ser dere på Fanthomas fordi dere ikke liker han eller liker han? Jeg syns det er morsomt fordi de gjør narr av ham og jeg ikke kan fordra han i virkeligheten. Jeg ser på det for jeg ler av han! Humret og smilte når disse demonstarsjonene foregikk i Oslo og salongen hans ble ramponert... Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 (endret) "Jan Thomas has entered the building, jeg er klar for min first costumer". :!: Virkelig ord han kunne valgt, veldig bra. Endret 27. april 2009 av Earthworm-Jim Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 "Ikke spill i bilen, Kristopher. Da blir du bare kvaaalm." Sett den en del ganger nå Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 (endret) Jan Thomas ser Fanthomas for første gang. Her! Han er ikke helt lur.. Han tar det jo POSITIVT "Å, er det Krisopher? Han måå jo få se dette her. Guud så morsomt!" Endret 27. april 2009 av Torstein! Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Når kommer Episode 2? Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 "Jan Thomas has entered the building, jeg er klar for min first costumer". :!: Virkelig ord han kunne valgt, veldig bra. Må innrømme at dialekta mi er litt lik hans. Har en snev av Amrikansk (jahaha)! Lenke til kommentar
Tortuga Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 HAHAHA ohgebus! Klarer ikke slutte og le Fanthomas baparaparapa. Fanthomas duturuturutu Takker for og linke til dette Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Når kommer Episode 2? Jeg tror det er hver fredag. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 dette var noko nytt å følga med på! Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Bra animert, men morsomt var det ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå