Crytrus Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Her har jeg er bildet av en stokkand. Lurer på hva du mener. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Mulig jeg er stokkdum, men hvor er den andre foten? Det var en del utbrendt snø her som tok i fra et ellers fint og skarpt fuglebilde.. Neste gang kan det være lurt å bruke lavere f-tall eller større brennvidde for å få bakgrunnen mer ut av fokus.. Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Må si meg enig med Ingardj; bakgrunnen ble litt forstyrrende og gikk litt i ett med fuglen. I tillegg er det noe med komposisjonen og lyset som gjør at blikket mitt retter seg mot magen på fuglen, og ikke hodet. Ellers var det absolutt ikke dumt. Lenke til kommentar
Crytrus Skrevet 24. april 2009 Forfatter Del Skrevet 24. april 2009 Her har jeg er bildet av en stokkand. Lurer på hva du mener. Ok takk for fin kritikk, det er det man lærer av. Endene gjemmer den andre foten opp under magen når de hviler Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå