AnjoEntertainment Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Fy faen! Ja, rett og slett: Fy faen! Dette er helt forferdelig! Vi har gått på teater sammen to år nå, vi er like på en prikk og vi har samme humørsvingninger til samme tid. Det har gått opp og ned når det kommer til at jeg har vært forelsket i henne, men denne gangen er det helt forferdelig! Jeg klarer OVERHODE ikke konsentrere meg - i det hele tatt! Nå som vi framførte teaterstykket vårt for første gang, på generalprøven, kom følelser tilbake i hytt og pine. Følelsene jeg trodde jeg var kvitt! Jeg tror hun likte meg en stund også når jeg likte hun for en to-tre måneder siden, da hun HELE tiden ville snakke med meg - det var i den perioden jeg begynte å like en annen jente fordi jeg trodde jeg ikke hadde sjanse. Nå, derimot, tror jeg vi har skiftet roller helt! Nå er det jeg som er gal etter henne, og hun som kanskje liker en annen etc! Dette er helt for jævlig! Beklager banning og forvirring, jeg bare skriver ned alt jeg føler fordi jeg trenger å få det ut! De siste to-tre dagene har hun ignorert meg litt når vi har vært på øving, framførelser, forberedt oss sammen med resten av teatergruppen osv. Dette har hun aldri pleid å gjøre før, men selvfølgelig... det kan ha vært pms eller den irriterende fyren av en kompis jeg har som jeg har mistanke om at han liker hun. Der hun er, der er han! Men jeg ser enkelt og greit at hun ikke liker han, så dette er langt ifra en problemstilling for meg (hørtes veldig ego ut - unnskyld). Nå som dere har lest dette havet av klisjeer, så håper jeg dere kan slenge inn noen gode ord og tips! Jeg trenger det VIRKELIG! Denne følelsen av å ikke omgås henne osv... helt FORFERDELIG! Lenke til kommentar
aleks tho Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Det enkle er _ofte_ det beste. Konfronter henne med det, fortell henn hva du føler. Enten får du nei, da slipper du å gå rundt å lure, eller så får du et ja og dere lever lykkelig alle deres dager, eller ikke, hva vet vel jeg. Vinn, vinn situasjon Og for guds skyld, ikke presenter det for henne som du gjorde for oss, det var mildt sagt forvirrende Lenke til kommentar
AnjoEntertainment Skrevet 24. april 2009 Forfatter Del Skrevet 24. april 2009 Hmm... vel... Går det an å lære seg til å ikke like henne på noen som helst måte? Og ikke kom med "gå ut å treff andre jenter/gjør andre ting," fordi jeg får den ikke til å funke. Jeg tenker på hun _hele_ tiden! Lenke til kommentar
aleks tho Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 (endret) Hmm... vel... Hvis du nagler en 2"4 til hver hånd får du nok annet å tenke på, men er du så "keen" som du gir uttrykk for, og ikke vil treffe/møte andre jenter, er nok det eneste utvei...jupp. Eller så kan du gjøre, som jeg sa tidligere, konfrontere henne med det. Det verste som kan skje, buckle up now, er at hun sier nei..! Endret 25. april 2009 av aleks tho Lenke til kommentar
pwned Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Hva er greia med det å absolutt skulle snakke med jenta om følelser når de er så i startfasen? kan du ikke bare vise at du liker a, og så se hva hu gjør tilbake? Lenke til kommentar
Athey Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 (endret) Støtter pwned her. Hvis du forteller henne at du har følelser for ho kan du jo ende opp med å skremme bort jenta. EDIT: Leif var her Endret 29. april 2009 av Athey Lenke til kommentar
thebull Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 ja det er det siste du vil gjøre! ikke fortell henne at du er kjempe keen på henne osv! det er bare dumt! Det du burde gjøre er å si at du liker henne (Ikke noe mer) og om hun vil finne på noe da spør du liksom om hun liker deg, uten å skremme henne vekk. Lenke til kommentar
Kloever Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Det enkle er _ofte_ det beste. Konfronter henne med det, fortell henn hva du føler. Det må du slutte med å anbefale. Lenke til kommentar
jlek Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Det enkle er _ofte_ det beste. Konfronter henne med det, fortell henn hva du føler. Det der er SÅ 1997! Men nei, litt lei situasjon det der. Å brase ut med dine følelser er hardly veien å gå, men ett par forsiktige steg i den retningen skader sjeldent. Hva med å spørre om hu vil finne på noe en dag? En god idé å ha ett par forslag til hva dere kan gjøre sammen klare. Lenke til kommentar
Vargan Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Hvis dere er så prikk-like burde det ikke være noe problem for deg å bli best of friends med jenta. Hva du enn gjør, IKKE fortell henne hva du føler. Jeg har aldri hørt om en lignende situasjon hvor det har løst problemet. Lenke til kommentar
Partlow Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 For all del, IKKE si det til henne hva du synes om henne. Vis det istedet. Da gjennom hvordan du forholder deg til henne med øyekontakt, berøring og toneleie. Vis at du er interessert, ikke si det. De fleste jenter klarer rimelig enkelt å oppfatte om man er interessert i dem eller ikke om man omgås jevnlig. Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Jeg har et eneste tips til deg.. TA SJANGSEN! Flørt, ta på henne, gi henne hint, tilfeldige berøringer, lange klemmer, etc Tør å ta sjangsen på å vise interesse og intensjoner, og ta sjangsen på å ta det du vil ha. Da får du i hvert fall et svar på om hun har gjensidige følelser eller ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå