Kolvrick Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 kjøpte en brukt ps2 maskin for en stund siden å oppdaget i dag at denne var chipet. noen som vet mer om denne chipen å hva den gjør? står dvd 9 og magic III på den. maskinen er en series 30004 Lenke til kommentar
JarlDR Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 (endret) Det er en Magic 3 chip.... LINK Ikke noe spesielt bra chip, er temmelig gammel. Men det er forsåvidt maskina de også (schp 30004). Endret 25. april 2009 av JarlDR Lenke til kommentar
Kolvrick Skrevet 25. april 2009 Forfatter Del Skrevet 25. april 2009 ja maskinen er gammel. chipen gjør at jeg kan spille av pirat og import spill om jeg har forstått det riktig? Lenke til kommentar
JarlDR Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 ja maskinen er gammel. chipen gjør at jeg kan spille av pirat og import spill om jeg har forstått det riktig? Du kan spille backup spill og import spill ja. Bare å sette i plate på normal måte, ihvertfall hvis chipen fungerer slik den skal. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå