zrking Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Hei, har en ACer Travel|mate 5320 som jeg skal formatere, men nor jeg booter opp XP platen får jeg jo beskjed om jeg vil instalere XP, Reparere eller avslutte instalasjonen! men jeg skal jo fortsette instalasjon, men nor jeg trykker enter kommer det opp " installasjonsprogrammet fant ingen harddiskstasjoner på datamaskinen. kontroller at harddiskene er slått på og koblet til datamaskinen, og at maskinvarekonfigutasjonen er riktig. du må kanskje kjøre et diagnoseprogram eller installasjonsprogram fra leverandøren. innstallasjonsprogrammet kan ikke forsette. trykk F3 for å avslutte " å har ingen plater/programmer fra leverandøren som kan hjelpe her. så er d noen der som kan hjelpe eller har tips om hva jeg kan gjøre ? er vista som operativsystem på den fra før av! MvH Zrking.. Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 spørsmål: du skal formatere den? mener du og slette alt på hardisken eller legge inn XP på maskinen? (finnes en annen vei og få vista slik den var når du fikk den) Lenke til kommentar
zrking Skrevet 25. april 2009 Forfatter Del Skrevet 25. april 2009 (endret) Ja, den ska formatere, ALT Ska bort fra maskin! Skal ikke ha vista på den! ska ha XP. Endret 25. april 2009 av zrking Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 da følger du guiden som Jaguaren linket til: for og komme inn i BIOS på en Acer maskin trykker du F2 og velger den Sata moden som sår i guiden det vil løse ditt problem Lenke til kommentar
zrking Skrevet 25. april 2009 Forfatter Del Skrevet 25. april 2009 da følger du guiden som Jaguaren linket til: for og komme inn i BIOS på en Acer maskin trykker du F2 og velger den Sata moden som sår i guiden det vil løse ditt problem ok takk for svarene. ska gjøre d imårra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå