HaraBer Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Skal til å setteopp ein server heime hos meg selv. Og har då forskjelige spørsmål om diverse ting. 1. Må eg ha server prog. eller kan eg bruke XP som eg har no på pc'n? Har lest at det skal gå med XP men finner ikkje noe plass der det er forklart. 2. Et oppsett det det viser kva som må til for å få ein server til å virke? Er vel forskjelige oppsett som må til for at det skal virke. 3. Og det eg skal bruke den til er å legge Web-sida mi på. Lagre bilder, programmer og diverse andre ting på. Må nå den frå utsida. Så må vere med passord. Lenke til kommentar
trrunde Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 hvilken type server er det snakk om? Dersom det er webserver kan du bruke xp om du ønsker. Enkleste er å installere xamp som er en pakke som består av apache php mysql og diverse. Veldig enkel å bruke Lenke til kommentar
HaraBer Skrevet 24. april 2009 Forfatter Del Skrevet 24. april 2009 ja det er en server for lagring av web-sida mi. men korleis gjer eg det Lenke til kommentar
Session^^ Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Søker på google å leser... Lenke til kommentar
HaraBer Skrevet 24. april 2009 Forfatter Del Skrevet 24. april 2009 skal ha en server der eg legger video-snuter som eg har og biledgalleri. og om det går å setteopp brukernavn og passord, så eg kan nå den utenfrå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå