Li Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Underworld: Rise of the Lycans blir slengt rett på DVD her i Norge. Hva feiler norsk kino? Skuffende er det i allefall. Den bør døtte meg komme på DVD kjapt. Hva tror dere? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Dårlig film, kanskje? Lite positive erfaringer med tidligere, tilsvarende filmer på kino? Lenke til kommentar
Li Skrevet 24. april 2009 Forfatter Del Skrevet 24. april 2009 Tja, det er vel strengt tatt verre filmer som blir vist på kino. =p Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Det kommer an på øyet som ser. Ditt øye er ikke med i kinoklubben som plukker ut filmer som skal vises til den norske allmuen. Antageligvis er det en film som ikke appellerer til en særlig stor gruppe mennesker, og derfor vil bringe inn mindre penger enn en annen film. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Dette er jo et velkjent problem med det norske kinosystemet. Gang på gang blir filmer oversett her til lands. Bare se på Star Trek. Den kommende filmen blir den første siden TOS-filmene kom som blir vist på norske kinoer, og er veldig mange trekkies i Norge. Lenke til kommentar
Li Skrevet 24. april 2009 Forfatter Del Skrevet 24. april 2009 Jeg tror den ville ha blitt mottatt godt her til lands. Det er derfor jeg ikke skjønner meg på dette valget. Men det er klart kvalitetssøl som Twilight må komme først. Det forstår jeg meget godt. Man må jo tjene penger på kidsa, hehe. Takk gudene for DVD og TV. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Kinoene har vel tall fra de forrige filmene som de stoler med på enn hva du tror. Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Er vel en DVD film uansett skal jeg tro. Lenke til kommentar
Exclusive Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Hadde helt glemt det hadde kommet ut en ny Underworld film nå. Sjønner godt at den gikk rett-på-dvd. Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Husker eg såg den første Underworld filmen på kino, og det er den største skuffelsen eg noen gang hatt i en kinosal. Eneste gangen eg faktisk har vurdert å gått før filmen var ferdig. Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Den kommende filmen blir den første siden TOS-filmene kom som blir vist på norske kinoer, og er veldig mange trekkies i Norge. Så Star Trek: Nemesis på kino i Oslo. Den gikk riktignok bare to(?) kvelder, men likevel Lenke til kommentar
Li Skrevet 24. april 2009 Forfatter Del Skrevet 24. april 2009 Til dømes fra kommentarene her så er det vel klart at norsk kino gjorde en fulltreffer, hehehe. Folket har talt. Jeg sier meg uansett fortsatt uenig, jeg synes filmene er bra. Gratulerer til alle som driver DVD-utsalg! Lenke til kommentar
Aafloey Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Har ikke dette stort sett med budsjett for filmen og gjøre, og hvor mange kino ruller norge får fatt på? Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Budsjett har fint lite å si. Og hver enkel kino kan bestille en "rull" (disk i disse dager). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå