Kverulantus Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Men nå i ettertid føler jeg meg litt syk, var det rett av meg å runke i noen andre menneskers hus, midt på natta mens barna deres lå i etasjen ovenfor å sov? Nei, absolutt ikke. Ungene kunne oppdaget deg, for å ikke snakke om hva foreldrene hadde gjort med deg hvis de kom hjem tidlig. Ojjda xD Den setningen kan mistolkes om man har veldig lyst *Kremt* Jeg er veldig enig med de som sa at de hadde ventet til man kom hjem. Er ikke noen vits i å risikere at du aldri kommer til å få ha den lille jobben igjen. Du får jo noen kroner for det, regner jeg med? Lenke til kommentar
thebull Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 haha xD Jeg kjenner følelsen Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Selv ville jeg nok ha gått på dass og dradd n', men men... Det er bedre ja. Lenke til kommentar
SinRamos Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Hva skulle man ellers ha gjort klokka 12 om natta når adult har startet ?? Lenke til kommentar
pwned Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Sett på en annen kanal.. mener ikke du er syk, men ville ikke hatt deg som barnevakt Lenke til kommentar
Trygve Onnestad Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Skal ikke være så vanskelig å unngå da. er ikke sykt , bare feil aktivitet til feil tid Lenke til kommentar
FrilanserBob Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Er jo bare pirrende å ronke når man er hos andre da Men, du bør jo ikke gjøre det på rommet til ungene da, og helst satse på at ingen ser deg! Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 16-åringer har lov til slikt.. Hadde tatt seg dårligere ut hvis en på 20 gjorde det.. Alle vet at man er steinkåt i den alderen. Det er vel mange også videre resten av livet, men man må lære å beherske seg Lenke til kommentar
Krisdoffer Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Jeg smilte litt av den lille historien din. Det må jeg innrømme. Men ja, litt sykt vil jeg si det er - dassen fremfor stua! Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Jeg smilte litt av den lille historien din. Det må jeg innrømme. Men ja, litt sykt vil jeg si det er - dassen fremfor stua! Da måtte han jo forlate godsakene på tv (!!) Lenke til kommentar
deathshot Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Det er vel greit, så lenge du ikke etterlater noen spor. Lenke til kommentar
Krisdoffer Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Jeg smilte litt av den lille historien din. Det må jeg innrømme. Men ja, litt sykt vil jeg si det er - dassen fremfor stua! Da måtte han jo forlate godsakene på tv (!!) Krise! Dama inne i glanekassa får jo uansett ikke utført noen handlinger på deg. Lenke til kommentar
pwned Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Du mener opplevelsen er den samme med og uten damer å glo på? Lenke til kommentar
Krisdoffer Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Slett ikke. Men under slike omgivelser ville jeg unngått å se på slik. Lenke til kommentar
Dr. Chaos Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Dobbelmoral teller her. Så lenge du ikke blir oppdaga har det ingenting å si, men er nok greit å gjøre slikt hjemme/på do. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Jeg syns du burde ha gått på do. Det er ikke noe galt i det du gjorde så lenge du ikke ble tatt. Støttes, å gjøre det i stua, der noen kunne oppdaget deg, uansett hvor forsiktig du var, er ganske uhøflig og respektløst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg