MrGod Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 Hei! Lurte på om noen kunne si hvilket abbonement som er billigest i landet på sms ... takk for svar Lenke til kommentar
whaley Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 Ikke skyt meg hvis jeg tar feil... men skal du ha uten mnd.avgift, blir det vel Mthr_kontant hos netcom med 79 øre per tekstmelding.. Alternativet er vel Chess Connect (9 kr,- i mnd.avgift) med 69 øre per tekstmelding.. Lenke til kommentar
MrGod Skrevet 30. april 2003 Forfatter Del Skrevet 30. april 2003 Ikke skyt meg hvis jeg tar feil... men skal du ha uten mnd.avgift, blir det vel Mthr_kontant hos netcom med 79 øre per tekstmelding.. Alternativet er vel Chess Connect (9 kr,- i mnd.avgift) med 69 øre per tekstmelding.. Takker ... får se om jeg bytter fra telenor.. som går 69 øre til helgen? står jo ingenting på Telenor sine sider... som jeg kunne finne da.. Men billigere sms enn 1kr må det no bli Lenke til kommentar
whaley Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 Telenor endrer vel prisstrukturen først fra 16 juni... Lenke til kommentar
picko Skrevet 1. mai 2003 Del Skrevet 1. mai 2003 Chess er desidert best på sitt King abonnement (48 Øre), les mer på www.sms-siden.com Lenke til kommentar
Dre_C Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 Telenor endrer vel prisstrukturen først fra 16 juni... SMS prisene ble endret fra første mai. Lenke til kommentar
hei_det_er_robin Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 Hvis du kjenner en som er dråsjesjåfør kan den personen mest sannsynlig skaffe deg et spesial abn. hos Netcom som gir 29 øre per SMS... Detta her muttern.. Det ER billig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå