-kga- Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Useriøse tøysesvar har blitt fjernet fra tråden. Det var jo ikke helt useriøst og tøysette. Det var ment for å lette humøret, at han ikke skulle ta det så tungt og heller tøyse på samme måte tilbake. Lenke til kommentar
brutal_mann Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 TS, du har fått fatt i ei skikkelig grisete (lucky you ) dame. I stede for å bli usikker og sur, bli heller med på hennes kinky leker. Kan bli mye morro utav det Lenke til kommentar
Misspiggy Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Det er IKKE greit å sende slike svar på sms! Jeg hadde i allefall reagert kraftig på en slik melding. J Lenke til kommentar
brutal_mann Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Det er IKKE greit å sende slike svar på sms! Jeg hadde i allefall reagert kraftig på en slik melding. J Jeg hadde også reagert kraftig. Men mer i sitlen "Ja vel... Så du trenger noe her og nå?" Så hadde bare ting eskalert derfra Litt mer selvtillit folkens og dere vil aldri igjen la dere sette ut av en slik indirekte invitasjon til et heftig knull. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå