Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Kjæreste driver å tuller med meg


Gjest Malley

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_gjest_*

Hei. Jeg har nylig fått en kjæreste som helt tilfeldig sender en melding som lyder slik:

Jeg: "... hva gjør du da"

hun: "Slapper av, lurer på om det er greit at jeg har en fuckfriend"

jeg: "Har du lyst på en fuckfriend MENS du er sammen med meg?"

hun: "mm" (som er synonymt med ja..)

 

Rett etter jeg fikk den siste meldingen ble jeg fryktelig sint og redd for å miste henne. Er dette normalt? Er det normalt at jeg blir så sint å redd pga det. Er det normalt at hun sender slike sms-er.

 

Selv skjønner jeg ikke hvordan hun kunne finne på å sende noe så dumt, og etterpå si at det bare var tull.

 

Alder er irrelevant siden det jeg spør om ikke har noen sammenheng med alder.

 

Sitter nå å tenker på om jeg trenger å få sånne belastninger i fanget daglig.

 

Håper dere kan hjelpe meg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Joda du har rett i det. Men jeg liker ikke få må spørre 4 ganger over sms for å spørre om det er sant, og i tillegg få en telefon der hun sier det også.

 

For så å bli så lei meg at jeg sender en sms hvor det står at jeg ikke ønsker å være sammen med hun hvis hun mener det.

Lenke til kommentar

Joda... Skjønne jo at det kan bli litt slitsomt i lengden, men som sagt så kan du bare snakke med henne om det.

 

Du kan også bare kødde tilbake, bare si at det greit at hun får seg en fuckfriend. Vil tro det dama de syns er artig med å kødde med deg, er at du blir så "sur", hvis du bare ikke bryr deg, og kødder tilbake, så er det ikke sikkert hun syns det er så artig lenger ;)

Lenke til kommentar

Å herre.. Jeg hadde blitt rimelig sinna hvis noe sånnt hadde skjedd meg.. For meg virka det på SMSene som om hun mente det og skulle sjekke hvordan det lå an, og da TS reagerte som han gjorde, så sa hun at hun bare tulla..

 

Kanskje bare jeg som er sær, men man tuller ikke om sånnt :p

 

Men hvis hun skal tulle sånn, så kan du også det.. Så svar som Christeven skreiv :)

Lenke til kommentar

Det er vel ikke så mye annet å gjøre en å snakke med dama hvis du ikke liker denne type "spøker"

Hvis dama mi hadde kommet med dette så hadde jeg blitt småfrustrert, og hadde nok tatt en lengre prat med henne.

 

Men for å spørre:

Er dere i et avstandsforhold?

Har dere hatt sex enda? Hvis ikke så kan jo dette være dama de sin måte å si "kom å ta meg"

Lenke til kommentar
Hei. Jeg har nylig fått en kjæreste som helt tilfeldig sender en melding som lyder slik:

Jeg: "... hva gjør du da"

hun: "Slapper av, lurer på om det er greit at jeg har en fuckfriend"

jeg: "Har du lyst på en fuckfriend MENS du er sammen med meg?"

hun: "mm" (som er synonymt med ja..)

 

Rett etter jeg fikk den siste meldingen ble jeg fryktelig sint og redd for å miste henne. Er dette normalt? Er det normalt at jeg blir så sint å redd pga det. Er det normalt at hun sender slike sms-er.

 

Selv skjønner jeg ikke hvordan hun kunne finne på å sende noe så dumt, og etterpå si at det bare var tull.

 

Alder er irrelevant siden det jeg spør om ikke har noen sammenheng med alder.

 

Sitter nå å tenker på om jeg trenger å få sånne belastninger i fanget daglig.

 

Håper dere kan hjelpe meg.

 

Det er jo meget mulig at hun ikke føler du er god nok for henne når det kommer til sex. Når du ble sint så sa hun at det bare var en spøk for å slippe unna med det. Uansett så er det jo ganske latterlig, smertelig dårlig spøk, og vist hun mente det, så har du et stort problem. Uansett synes jeg hun virker ganske rar som bare sender ei sånn melding til deg helt på random.

Lenke til kommentar

Ja. Selv ville jeg spurt henne om hun var riktig rett. Nå kommer det jo an på hvordan forholdet deres er i forhold til tøysing og hvor langt de kan finne på å gå, men jeg ville ikke sett på dama på samme måten vist hun pluttselig sendte meg en slik sms.

Lenke til kommentar

Spørs helt på hvordan forholdet deres er. Om du er vant med at hun drar drøye spøker så ser jeg ikke faren i det. Om dette er den eneste gangen hun har dratt en slik spøk, så ville jeg vært bekymret. Alt koker ned til hvordan hun er som person, og du burde vite hvordan hun er siden du tross alt er sammen med hun. Litt smått dårlig spøk kanskje. Ikke noe jeg ville sagt til min kjæreste hvertfall.

 

Om hun er lysten på et åpent forhold, og du ikke er det, så vil jeg ikke tro forholdet deres varer så lenge. Evt. hun finner seg en på si og holder kjeft om det.

Endret av stakan
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...