Gå til innhold

Nooby spørsmål til Age of Conan

Anbefalte innlegg

ah, takker :)

Har bare vært litt sløv.

Men har jo fortsatt litt igjen til det blir en gull også. Jeg gjør mange oppdrag og looter mye - og bruker så å si ikke noe av det, og i dette tempoet ser jeg for meg level 50 før jeg får råd til denne hesten. Noen tips til raskere inntjening?

Dra til en av ressurs sonene, samle noen solide bunker med ressurser, og selg dem på trader'n. Får raskt samla opp nok til en hest da. F.eks 100 stk jern får du ca 1.5G for.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takker, så det er det jeg skal bruke trade-ressursene til. Har noen av dem men har ikke skjønt hvor jeg skal selge dem. Savner egentlig litt mer veiledning underveis i spillet for å komme på rett spor, noe jeg også kommenterte i spørreundersøkelsen fra produsenten som jeg fikk på mail i dag.

Lenke til kommentar

Kan man dra tilbake til Tortuga etter at man er over lvl 20? Og hva er det jeg burde se etter på items? Hva avgjør hva som er bedre enn noe annet? Finnes det en side med alle forkortelsene? Er utallige forkortelser i chatten, spes de som skal på raid eller snakker om guild.

Lenke til kommentar
Kan man dra tilbake til Tortuga etter at man er over lvl 20? Og hva er det jeg burde se etter på items? Hva avgjør hva som er bedre enn noe annet? Finnes det en side med alle forkortelsene? Er utallige forkortelser i chatten, spes de som skal på raid eller snakker om guild.

Ja, man kan dra tilbake til Tortage etter lvl 20. Fin en båtmann i hjembyen din, så fikser dem det for deg. Forkortelser er det nok av ja, men man lærer dem etter hvert, ellers så finnes det sikkert en guide på et av forumene, men er litt mange poster å bla igjennom hvis den ikke har blit "sticky"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...