dalla Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Hei. Har et problem med acer aspire 5920 laptop. Problemer lyder som følger: Når jeg spiller av film på laptoppen så henger bildet av og til. Dersom jeg ser en film i vlc f.eks vises det spesielt i følgende scenario: Vises godt når det er et stort landskap og en bil kjører forbi.(panorering)? Nesten litt lagg og hakking i filmen. Det skjer på alt jeg spiller av, også på dvd. Bruker Vista ultimate 64 bit. Skjønner ingen ting da laptopen skal være mer en bra nok til å vise en enkelt dvd film på vlc. Har lastet ned alt av nyeste drivere, pc n er ikke overvarm, og når filmen kjører så brukes ikke inærheten opp alt av ram og cpu kraft. Noen tips? På forhånd takk for hjelpen Lenke til kommentar
Solosuper Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Hei. Har et problem med acer aspire 5920 laptop. Problemer lyder som følger: Når jeg spiller av film på laptoppen så henger bildet av og til. Dersom jeg ser en film i vlc f.eks vises det spesielt i følgende scenario: Vises godt når det er et stort landskap og en bil kjører forbi.(panorering)? Nesten litt lagg og hakking i filmen. Det skjer på alt jeg spiller av, også på dvd. Bruker Vista ultimate 64 bit. Skjønner ingen ting da laptopen skal være mer en bra nok til å vise en enkelt dvd film på vlc. Har lastet ned alt av nyeste drivere, pc n er ikke overvarm, og når filmen kjører så brukes ikke inærheten opp alt av ram og cpu kraft. Noen tips? På forhånd takk for hjelpen kan ikke hjelpe deg så mye, men bare si at jeg har den samme pcn, og det skal ikke være slik at du opplever feil ved å se film. jeg spiller dvd blueray og spiller tunge spill på den. gjerne tyner den litt innimellom, men den takler det helt fint. Lenke til kommentar
dalla Skrevet 25. april 2009 Forfatter Del Skrevet 25. april 2009 hmm. takker. hvilke innstillinger bruker du på skjermkortet osv? evt hvilke drivere har du? det kan være rett og slett at jeg ikke har rett innstilliger? Lenke til kommentar
Grandmaster Gamer Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 prøv å oppdater north bridge chipset driver for nyeste vga bus driver for optimal ytelse i grafikk Lenke til kommentar
dalla Skrevet 22. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2009 prøv å oppdater north bridge chipset driver for nyeste vga bus driver for optimal ytelse i grafikk Takk for svar. Skal se om jeg får det til:) url? Lenke til kommentar
dalla Skrevet 22. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2009 prøv å oppdater north bridge chipset driver for nyeste vga bus driver for optimal ytelse i grafikk Prøvde, men hjalp ikke:( Flere forslag? Lenke til kommentar
Grandmaster Gamer Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 (endret) oppdater driver til grafikk kortet. Hvis dette kke hjelper, så kjør en stress test på laptopen og se om den krasjer. Hvis laptoppen krasjer så er det mest sannsynelig noe feil i HW. Da er det bare en ting igjen å gjøre, vennligst følg fremgangsmåten nedenfor: 1. Lag røre av mel, melk og salt. Pisk inn eggene. 2. La røren stå og svelle 1/2 time. Stek tynne pannekaker og avkjøl dem. Stek eventuelt pannekakene dagen før og pakk den godt inn. 3. Smelt smøret i en panne. Rør sammen eggeplommer, melis, appelsin- og sitronsaft. 4. Hell sausen i pannen, legg i pannekakene og la dem bli varme. 5. Stenk over brennevin, la det bli varmt og tenn på. Pynt med appelsin-/sitronskall. 6. Server gjerne med iskrem eller krem til. 7. Ring Acer support og meld ifra feilen og kos deg med pannekaker Endret 22. mai 2009 av Game-master Lenke til kommentar
dalla Skrevet 22. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2009 Lekent svar! Men dersom noen andre har forslag. hadde jeg satt pris på svar. Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Hvilken ytelsesinstilling kjører du på? Hadde samme problem om jeg kjørte på strømsparer selv, mens på balansert og høy ytelse gikk alt knirkefritt. Lenke til kommentar
dalla Skrevet 25. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2009 Hvilken ytelsesinstilling kjører du på? Hadde samme problem om jeg kjørte på strømsparer selv, mens på balansert og høy ytelse gikk alt knirkefritt. Kjører på Høyytelse, vurderer å formatere og legge inn windows xp pro inntil windows 7 kommer. skulle ikke forundre meg om dette kun er et problem som skyldes vista? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Gaaammel tråd ser jeg! Legg in Windows 7 Beta da vil det mest sannsynelig funke. Lenke til kommentar
dalla Skrevet 11. august 2009 Forfatter Del Skrevet 11. august 2009 ja. er meget gammel tråd! meg viktig å aldri mist trua! Har troa på at windows 7 løser problemet egentlig.... men vet ikke om jeg gidder windows 7 beta for å være ærlig? Lenke til kommentar
Eureka100 Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Hei Prøv å gå inn i bios og velg punktet Sata Mode i Main menyen. Sett denne til IDE mode. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå